![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
O noua incursiune la cuseta spre TM.
Am plecat dupa o masina serioasa si m-am intors cu o ghena. Eh, Mos Craciun e asa cum ti-l cresti. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ramane sa fac consumul si la pompa, inca nu i-am refacut plinul.
Vasul de expansiune e nou, are cam o luna. Un scenariu ar fi ca l-a inlocuit dar nu a aerisit bine instalatia, eu am mers cu prea putina apa, pompei nu i-a priit si dupa atata drum s-a dus simeringul pompei. Cred ca masina nu a mai fost folosita de la ultimul ITP (11 Nov). Vasul a fost inlocuit dupa ITP, ca s-a spart fix atunci. Curge de pe motor, pe zona capacului distributiei, nu e de la radiator. Lista de belele e mult mai lunga: - usa spate dreapta nu se descuie/deschide - geamul aceleiasi usi nu se deschide - folie omologata, dar lipsa pe triunghi usa dreapta spate. - geam usa pasager se deschide doar vreo 10cm. Probabil e sticla nitel miscata in macara si se impaneaza in sina cand il cobor - capitonaj haion muci, spart, nu se mai poate monta - rugina umflata bine de tot ici-colo, dar cred ca la suportii de cric e inca strong - niste plastice lipsa dedesubt - cocina in interior, trebuie sa iau bordul si pielea la periuta de dinti. Sa caut o perie mai maricica, de consistenta periutei de dinti. Bine, si la X5 am avut nitel de lucru cu periuta de dinti, dar nu in halul asta. Macar X5 avea mochetele spalate, ca si noi. Asta... banuiesc ca a carat si materiale de constructii. - haionul nu sta sus, de fapt abia il ridici. La fel si cand deschizi separat luneta. Dar softclose merge frumos. Mult mai frumos decat la tabla de X5. Ce stim ca s-a facut la ea recent: - revizie lichid servo - mi-a aratat factura. Dar filetul capacului e inca plin de jeg, rontzaie cand il strangi. - revizie in zona admisiei, schimbat garnitura corp filtru ulei - cu factura - parca si garnitura de baie ulei si cred ca si la capac culbutori. - bujii noi, 4 fise noi - intuiesc, pentru ca le vad pe cele vechi in portbagaj. - zicea ca a schimbat si vreo trei brate/capete de bara fata - posibil si alternator refacut. Era greu sa intelegi ceva de la omul ala... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 131 Joined: 7-August 21 From: Iași/Botoșani Member No.: 58,604 Car: E39 Engine: 2.2i 170cp ![]() |
Curge de pe motor, pe zona capacului distributiei, nu e de la radiator. Sa nu fie pe la corpul de la termostat. Lista de belele e mult mai lunga: - usa spate dreapta nu se descuie/deschide - geamul aceleiasi usi nu se deschide Poate scapi cu ceva fire rupte in burduful usii, lumina iti merge din usa ? - geam usa pasager se deschide doar vreo 10cm. Probabil e sticla nitel miscata in macara si se impaneaza in sina cand il cobor Daca sunt pe cablu, posibil sa se fi aschiat cablul acolo in rola, pateam asta destul de des la golf. Asa ea nu arata rau, ai consum mai mic ca al meu ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 03:22 AM |