![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
ce relee are motronic 1.3? pe instalatie sunt 3 relee, vreau sa stiu ce tipuri sunt si ce fac fiecare
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
QUOTE (jaffar) deci, sa ne intelegem putin. tu ai instalatie electrica de 525i 89 m20, ecu de 318i m40 si motor de 525e de UK. hmm... oare ce n-o merge ?
a, si e vorba de instalatia din compartimentul motor, nu ? pe cea din masina n-ai schimbat-o, doar te-ai legat de ea acolo sub parbriz, unde la e30/e34 este o mufa mare rotunda ? nu inteleg ce conteaza ce motor am? poate sa fie si motor de dacie trebuie sa dea scanteie si injectoare am toata instalatia de injectie de la e34 pusa pe motor, fulia din fata dintata, cititorul de turatie cu suportul original prins pe blocul motor, etc etc, eu am tabloul pe contraripa intre oala de la amortizor si faruri pe partea stanga, am taiat mufa de la instalatia originala a motorului si m-am legat acolo cu firele care sunt trecute in documentul atasat mai sus -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th July 2025 - 02:07 AM |