![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 131 Joined: 7-August 21 From: Iași/Botoșani Member No.: 58,604 Car: E39 Engine: 2.2i 170cp ![]() |
Multumesc @alex230ro
@barto, am desfacut la cd player, si te sperii ce e acolo ![]() Cu xenonul mai vedem.. inca e pe lista de asteptare. @TiL, in limita timpului ai facut si tu la ea, de altfel daca era o cazatura, nu prea o luam ![]() Printre altele ce o sa le enumar mai jos, am facut si o curatare motor pic : ![]() ![]() ![]() Dupa asta a urmat si schimbul de ulei + filtre. Ca ulei am folosit Ravenol SMP 5w30. Nu am putut schimba si filtrul de combustibil, deoarece am luat unul cu cate o iesire pe capete, eu avand nevoie de 2 iesiri pe ambele capete. Ajunge filtrul corespunzator marti. ![]() Am folosit si un decarboil, lasat masina sa se incalzeasca,turnat agentul de curatare, dupa specificatii am turat-o in 1500-2000rpm timp de 15min. Schimbat uleiul si filtrele, apoi am pus 2x aditiv Resurs Next 75g, unul fiind prea putin pentru 6.5 l de ulei ce au intrat in masina. Apoi am facut un drum la Iasi, fara sa o opresc,nici macar in peco ![]() ![]() https://streamable.com/8r5n76 Dupa asta a urmat schimbul de lichid de servodirectie. Ca sa imi fie mai usor si sa nu tot trag cu seringa din vas, mi-am confectionat o pompa de apa la 220v, dintr-un vechi espressor de cafea. ![]() Pe furtunul lung trage, iar pe cel mic scoate lichidul, a fost o joaca de copii. Am folosit un lichid rosu, dupa specificatiile bmw, producator SWAG. ![]() Procedura pe care am urmat-o a fost urmatoarea : Scos cat lichid am putut cu pompita, completat cu lichid nou, urcat masina pe capre, pornit motorul, apoi volanit stanga-dreapta pana in capat de cursa de cateva ori. La ultima curatare am fost pe peronul garii, unde am facut viraje complete,pana in capat de cursa, la o viteza de maxim 15km/h. Rezultatul este unul wow. Am pus lichidul in pahare transparente, in ordinea scoaterii lui din masina, pentru a ne da seama cum era. Parahul dinspre habitaclu este primul scos, apoi celelate este dupa care o curatare. ![]() ![]() ![]() Diferenta dintre lichidul ce era in masina, si ultima curatare : ![]() Apoi a urmat schimbul de placute. Nu e mare inginerie, dar chiar cereau schimbate ![]() ![]() ![]() ![]() Am folosit placute de la ATE(Pana si pe furtunul de la etrier scria Ate ![]() Am luat si un set de senzori pentru placute, pe partea dreapta l-am putut pune, dar pe stanga.....nah, practic mufa in care intra mufa senzorului nu mai exista, si cand spun ca nu mai exista, ma refer si la fir ![]() Cam atat momentan. As vrea pana in oct/nov sa ii fac petele de rugina, ca sa nu intru asa in iarna cu ea. Sa vad de unde iau vopseaua (Titanium Silver) si ma apuc sa le slefuiesc, poate chituiesc daca e nevoie. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 05:40 PM |