![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
12.1990
325i fost A, actualmente manual Are de toate, inclusiv probleme ![]() Merge bine in afara, arata binisor (n-am gasit rugina vizibila pe niciunde), hardtop, AC, suspensie, interior sport alea alea ... 182K km, adus in tara in 2013 - a stat mai mult in garaj, n-a facut decat 900km in 6 ani. Aici se termina partile pozitive. Broblem: - cutia automata a fost schimbata cu un Getrag 240 (pare de M20 din ce zice Goagal, desi ar fi trebuit un 260); timoneria e cam in pom, ma rog - nu ne plictisim la volan - AC montat de proprietar pare destul de OE... dar cu belele, pare sa determine supraincalzirea motorului - am muscat-o odata ![]() - am o bataie in podea daca plec mai tare - doar in treapta I; dar asta a aparut dupa ce am luat-o, a trebuit sa-i fac rodajul, deh ![]() - niste scurgeri de ulei cutie, motor etc - ceva improvizatii pe parte electrica - am gasit niste sigurante arse pe la baterie, are un casetofon si alarma montate, poate de aici... - nu merge decapotarea electrica - becuri de toate culorile aprinse prin bord ![]() Am ceva dileme legate de ce vreau sa fac cu ea, dar mai am timp pana la primavara cand o sa iasa din hibernare. Scopul imediat e o revizie/inspectie completa pana nu vine frigul. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Pompa de apa era noua, o schimbase fostul, la pachet cu distributia. Treaba isi face pentru ca tin minte ca in garaj mai scadea acul daca o acceleram, deci de plimbat antigel sigur il plimba. Termostat am schimbat eu. Inclusiv jumatate de corp termostat, unde se rupsese capul conic si surubul nu mai inchidea circuitul (intra/iesea aer) - am niste poze in spate. Practic totul e nou pe partea de racire.
Se incalzeste si fara AC, dar urca mai greu acul. Cu AC imi trece de jumate in cca 5min, in conditiile in care acul de obicei sta usor dupa a 3 gradatie (deci urca o gradatie pe ceas, mai mult nu am avut curaj sa-l las). Fara AC probabil imi ia 10 min sa ajung acolo. Nu pare sa fie de la impamantare, stiu de problema cu mufa de minus de pe ceasuri, aici acul urca usor si coboara imediat ce inlatur cauza, nu sare brusc sau ceva de genul. Deci sigur se intampla ceva. Sper sa fie doar problema cu aerisirea, desi am incercat de multe ori si nu iese decat antigel, nici pic de aer. Am mai citit ca ar putea fi si de la senzorii de temperatura, dar ma cam indoiesc. O sa incerc sa o mai iau la pila o data. O ridic de bot si o aerisesc... ![]() ![]() In bord/sub bord, da - e relativ, nu am putut identifica exact, nici n-am insistat pe subiect foarte mult, dar am retinut-o ca problema. O sa mai sap. Momentan iau pauza ca mi-a ajuns cat am surubarit, am nevoie de cateva zile departe de garaj ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Mai ramana radiatorul atunci. Daca e bun ar trebui sa exista diferenta sesizabila de temperatura intre tur si retur.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 01:00 PM |