![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
S-au cam facut 3 ani de cand merg cu touring diesel. Este o masina cas s-a dovedit sa fie cu bune si rele, ca orice masina la rulajul asta probabil.
Dar, probabil inspirat fiind de TiL, microbul de benzinar a inceput sa roada din nou. Microbul usor de hranit si in conditiile de antipatie fata de miros si vibratii de diesel. Am mai ridicat miza cu niste cerinte; sa fie cat de cat dotata, cutie automata si euro 4. Asta reduce cu mult candidati, E39 a avut euro 4 doar in 2002 si 2003 cu o sinura exceptie vazut in acte la o masina din 2001. Ce a urmat a fost cautari pe net, vizionari de masini, un drum degeaba pana la Gilau iar in-trun final dupa inca o deplasare, de data asta cu avion, in Cluj, pot sa spun un sincer - Oops I did it again. Unii o spun Buffy, eu momentan o spun umflata pentru ca asa e capota, am gasit-o in Cluj Napoca intr-o curte la un service unde isi astepta soarta. Este cred ca de noua in Romania, a avut un incident rutier relativ recent, a fost condus in ultimii ani de o persoana in varsta. Din pacate are si rugina, cel mai rau la prag dreapta langa vas de lichid parbriz unde ma astept sa gasesc mult pamant strans, si la aripi spate intre bara si aripa. Interior este crem, sau era, caci este foarte murdare, uzata si sezut de sofer are burete prabusita si o ruptura. Poze pe fuga cu lucruri rele: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() La plecare: ![]() Si ajuns. ![]() Planul este sa o pun de drum, sa vad daca imi place, iar dupa ce trag o concluzie o sa trebuie sa dispare o masina din colectie. Pe langa ce se vede mai are probleme cu incarcare si radiator piscat undeva in zona de elice. Motorul merge frumos. Este cu o zi mai noua decat Touring. Dupa Mdecoder stie asta: CODE Vehicle information
Type Value Prod. Date 2002-10-01 Check mileage [url="http://www.auto-records.com"]http://www.auto-records.com[/url] Type 525I (EUR) Series E39 (5 Series) Body Type LIM Steering Left Hand Drive Engine M54 Displacement 2.50 Power 141kw / 192hp Drive HECK Transmission Automatic Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery LEDER HIGHLINESANDBEIGE (V6SN) Editions and packages S723A Exclusive Edition S785A White direction indicator lights Comfort and interior equipment S403A Glass roof electrical S416A Roller sun vizor rear lateral S422A Fine wood trim mussle maple S423A Floor mats velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interioroutside mirror with auto dip S441A Smoker package S459A Seat adjuster electric with memory S473A Armrest front S494A Seat heating driverpassenger Multimedia S602A Onboard monitor with TV S672A CD changer for 6 CDs S677A HiFi System Professional DSP Driver assistance and lightning S500A Headlight wipewashIntensive cleaning S508A Park Distance Control PDC S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S520A Fog lights S548A Kilometercalibrated speedometer Wheels and drive S210A Dynamic stability control S216A Hydro steeringservotronic S232A BMW light alloy wheel radial spoke 50 S249A Multifunction f steering wheel S255A Sports leather steering wheel S261A Side airbags for rear passengers S202A Steptronic Environment and safety S302A Alarm system S358A Climate comfort windscreen S853A Language version English S863A Retailer Directory Europe S880A Onboard vehicle literature English Individual equipment S761A Individual sunshade glazing Other equipment S167A EU4 exhaust emissions standard - Code Description interface Description EPC S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Sunblind rear S431A INNENSPIEGELAUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automaticdip S55 - S415A - S431A - S555A - S694A -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Oh, boy
![]() A fost greu de scos CCV-ul/admisia ? S-a rupt ceva din cauza vechimii etc ? Mi-e groaza sa ma apuc si eu de verificat... Ce CCV ai pus la loc ? OE sau aftermarket ? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Am rupt doar o ureche partial la mufa senzor nivel pentru faruri fata cand umblam la punte.
Imbatranite sunt furtunase vacuum, si furtunele ccv, izolatie (seamana cu copex) de la instalatie (cabluri in sine sunt bune inca) in fata si in spatele admisiei, altfel e doar foarte mult de lucru, multe lucruri de demontat, senzori peste tot, chestii care te incurc. Si asa nu am desfacut totul, rampa cu injectoare a ramas pe admisie, furtune benzina racordate pe masina, dar a fost suficient ca sa pot misca admisie. Garnituriile portocalie de la admisie si corp clapeta e am gasit in stare foare buna. Strict pentru ccv cred ca nu ar trebui demonat admisie, daor crop cu clapeta (ccv are 2 suruburi de prindere in spate), si poate alte anexe (borcan servo, alternator, suport filtru ulei, in functie cum gasesti acces cu maniile). Eu am facut pasul asta pentru ca nu eram lamurit in legatura cu circuitul de vacuum pentru valva de la pompa de aer pe evacuare care e in spatele admisiei. Dar mai mult m-am chinuit cu baia. CCV o sa montez vaico, fara niciun motiv anume in afara faptului ca de la ei am gast un set complet cu furtunele. Astept sa vin piesele, momentat masina asteapta cu botul in sus si motorul suspendat. Dupa operatiunea asta sper sa nu mai am griji de vacuum si scurgeri de ulei. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 10:48 AM |