![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am scos ceapa, usturoiul si cartofii. Ca sa pregatesc terenul dupa ele, am cautat un pui de tractor.
M-a atras Oache asta, ca e 4x4. Mitsubishi Satoh ST2340, probabil identic cu Mitsubishi D2350 23 sau 28cp, 4 cilindri, 4x4 (neverificat) Ii cam sar suruburile de pe el, ca l-au surubarit romanii, cauciucurile mai merg dar sunt proaste (resapate Danubiana pe spate). Caseta de directie e asemanatoare cu cea de pe E28: servo melc-roata melcata. Era prinsa in trei suruburi slabite si unul lipsa. Am dat jos rezervorul, volanul si bordul ca sa am acces sa le strang la loc. Coaja de bord e de plastic ![]() Contact de UAMT ![]() Pentru ca exista intrerupator la ambreiaj, care nu lasa electromotorul sa intre pana nu apesi ambreaiajul, poti sa pui bujiile fara sa invarti motorul, dar sa invarti fara bujii nu se poate. O sa caut sa pun un intrerupator pe traseu. O sa umblu si pe la faruri , sa vad ce s-o potrivi ca actualele sunt sparte si chioare. Partea cea mai urata e ca (inca) fierbe. Proprietarii anteriori au avut aceeasi problema, aparent au incercat cate o remediere dar n-a functionat. O sa strang chiulasa mai tare daca suruburile permit (fiind proaspat inchis, in Iunie). Altfel, o sa-l desfac. Se poate lucra cu el, dar la 1000-1500 rpm din cele 3000. Motorul nu suna ca un tractor, mai degraba ca o masina cu toba sparta. Asta pentru ca nu se aude aproape deloc pompa de injectie si pentru ca-i motor in 4 cilindri, deci merge rotund, nu poc-poc ca alte tractoare. Plugu-i chinezarie ce sta sa se rupa ...trebuie sa ma apuc de sudura, chestie pe care n-am facut-o niciodata pana acum. Sau http://www.utilajeagro.ro/produs/157/plugu...ite-brazde.html Freza are multe cutite tocite, trebuie sa-mi fac stoc. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Multe, multe noutati:
https://forum.softpedia.com/topic/1002481-m...2#entry26129761 Cele mai importante: Dat jos radiatorul, smuls stutul pentru furtunasul subtire de golire, ca era deja fisurat pe acolo, clatit bine, gasit niste resturi ale unui buson mai vechi: o supapa unisens care probabil permitea aerului sa intre in instalatie la nevoie, fara sa opuna rezistenta. Deic nu permitea sa se faca vacuum in sistem. Interesant. Gasit si granule din detergentul bagat mai devreme, dupa ce am spalat instalatia cu dezincrustant acid. Spalat bine, cu jet, pe exterior. Lipit un banut peste gaura ramasa de la stutul mic de jos. Fagurii se prezinta super bine, dar bazinele au pori, pierd apa. Mai ales cel de jos, care e plin de lipituri groase, care nu prea se vad bine, ca e vopsit. Deocamdata merg fara sa strang tare busonul, ca sa limitez pierderile de apa. O sa caut radiator nou, ori facut, ori original. Poate cu de cei de la Brasov? http://www.conradtermic.ro/contact_conrad_termic.html Am mai clatit o data motorul, au mai iesit niste cojite de rugina. Incepe sa umezeasca si pe la dopurile antiinghet care au urma de rugina patrunsa dinspre interior spre exterior - probabil cojile de rugina provin chiar de la ele. Daca am anulat golirea radiatorului am anulat si furtunasul de scurgere din bloc, am pus dop, il desfac la nevoie. Am montat sonda originala pentru alarma de fierbere, dar nu pot conta pe ea, ca declanseaza tocmai la 115grade, ori daca am ajuns la 100 e deja nasol. Am montat si sonda chinezeasca cu display. Sonda infipta in cotul nou de aluminiu de pe bloc. Am depus intai niste Bison Epoxy metal, a doua zi am gaurit si filetat. Am desfacut si un injector pe langa care sufla discret, am curatat acolo, montat la loc, pare sa nu mai sufle. Am desfacut cablul de la turometru, uns, apoi am zis sa imbunatatesc carpirea aplicata camasii (care se pare ca era rupta de tot si peticita). Nu cred ca am reusit sa o potrivesc la loc la fel de bine. Dupa cateva ore de mers a incetat sa mai arate turatia, o sa verific daca e rupt cablul, sau nu sta locului in pozitie incat sa prinda bine atat in ceas cat si in motor. Pus si contact nou. Si manometru nou de ulei. Pe care urmeaza sa-l schimb cu ceva electronic, care are luminite ![]() Refacut legatura la masa, ca era impiedicata de vopsea si rugina. Facut o proba intr-o gradina nelucrata de peste 10 ani. Incercase un Fiat de vreo 50cp sa are dar avand plug nou si prost, s-a lasat dupa primii 5 metri. Dezvirginatorul sarbesc si-a dovedit inca o data potenta ![]() Tractorul merge foarte ok, nu pare sa rasufle pe la garnitura de chiulasa, tine temperatura motorului pe la 70-74 grade, presiune ulei peste trei bar (cam 4-5). A dat sa fiarba cand a scazut prea mult nivelul apei, s-a apropiat de 100 grade, cand si presiunea uleiului s-a dus spre 2bar la relanti, 3 in ture. Am schimbat apoi si uleiul, ca nu-l schimbasem de vreo 3 ani, cred. Acelasi Wolf 5W50. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
QUOTE o supapa unisens care probabil permitea aerului sa intre in instalatie la nevoie, fara sa opuna rezistenta. Deic nu permitea sa se faca vacuum in sistem. Interesant. Asa au dop cum ai pe VFR. Doar ca nu trage aer, completeaza antigel. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 10:06 AM |