Ursu' albastru, 325i '90 |
Ursu' albastru, 325i '90 |
Oct 21 2019, 10:31 AM
Post
#41
|
|
91% BMW corupt Group: Members Posts: 980 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 |
12.1990
325i fost A, actualmente manual Are de toate, inclusiv probleme Merge bine in afara, arata binisor (n-am gasit rugina vizibila pe niciunde), hardtop, AC, suspensie, interior sport alea alea ... 182K km, adus in tara in 2013 - a stat mai mult in garaj, n-a facut decat 900km in 6 ani. Aici se termina partile pozitive. Broblem: - cutia automata a fost schimbata cu un Getrag 240 (pare de M20 din ce zice Goagal, desi ar fi trebuit un 260); timoneria e cam in pom, ma rog - nu ne plictisim la volan - AC montat de proprietar pare destul de OE... dar cu belele, pare sa determine supraincalzirea motorului - am muscat-o odata ; fara el pornit face fata aglomeratiei - am o bataie in podea daca plec mai tare - doar in treapta I; dar asta a aparut dupa ce am luat-o, a trebuit sa-i fac rodajul, deh ; - niste scurgeri de ulei cutie, motor etc - ceva improvizatii pe parte electrica - am gasit niste sigurante arse pe la baterie, are un casetofon si alarma montate, poate de aici... - nu merge decapotarea electrica - becuri de toate culorile aprinse prin bord Am ceva dileme legate de ce vreau sa fac cu ea, dar mai am timp pana la primavara cand o sa iasa din hibernare. Scopul imediat e o revizie/inspectie completa pana nu vine frigul. |
|
|
Mar 29 2020, 03:25 PM
Post
#42
|
|
91% BMW corupt Group: Members Posts: 980 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 |
Mersi, nu era pilitura, am verificat. Flush de vreo 3x, ultimul ulei si-a pastrat culoarea rosiatica. Dar o sa mai verific, desi nu prea sunt sanse sa o mai scot curand
La etrieri m-am gandit si eu, dar nu pareau sa se incinga discurile/rotile sau masina sa mearga infranat... iar cand zici servo... te referi la tulumba de la servo ? Sa nu faca vacuum destul ? M-am mai gandit ca ar putea fi si de la cauciucuri, am luat-o cu niste Nankang-uri - pareau noi, dar chiar asa de rau sa se simta diferenta la feeling-ul franarii din cauza cauciucurilor ? La fel de bine poate sunt eu paranoic si compar cu E46 care-mi ingheata la franare, dar tind sa cred ca nu e doar impresia mea, a condus-o si mecanicul si a avut aceeasi parere. Deci tind sa cred ca totusi ceva, undeva, se intampla. |
|
|
Mar 31 2020, 06:31 AM
Post
#43
|
|
zijdelings geļnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
La E12 mai mereu aveam frane intepenite dupa stationare lunga, dar nu in sensul ca mergea infranat, ci ca apasam tare pe pedala si incetinam incet asa.. La inceput nu era asa mare diferenta, si daca traversam Bucuresti cu masina isi revenea la un nivel acceptabil / placut.
Dar in timp a agravat, eram sa ratez cedeaza aici in strada. Servo, da, tulumba. Ar trebui sa tine vacuum si dupa ce opresti motor, adica daca dupa o zi inca simt pedala normal fara sa pornesti motor, e ok. La 2002 nu aveam valva uni-sens si se simtea diferenta. Despre cauciucuri nu stiu ce sa spun, strict pentru decelerare e relevant aderenta. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd June 2024 - 05:23 PM |