![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
12.1990
325i fost A, actualmente manual Are de toate, inclusiv probleme ![]() Merge bine in afara, arata binisor (n-am gasit rugina vizibila pe niciunde), hardtop, AC, suspensie, interior sport alea alea ... 182K km, adus in tara in 2013 - a stat mai mult in garaj, n-a facut decat 900km in 6 ani. Aici se termina partile pozitive. Broblem: - cutia automata a fost schimbata cu un Getrag 240 (pare de M20 din ce zice Goagal, desi ar fi trebuit un 260); timoneria e cam in pom, ma rog - nu ne plictisim la volan - AC montat de proprietar pare destul de OE... dar cu belele, pare sa determine supraincalzirea motorului - am muscat-o odata ![]() - am o bataie in podea daca plec mai tare - doar in treapta I; dar asta a aparut dupa ce am luat-o, a trebuit sa-i fac rodajul, deh ![]() - niste scurgeri de ulei cutie, motor etc - ceva improvizatii pe parte electrica - am gasit niste sigurante arse pe la baterie, are un casetofon si alarma montate, poate de aici... - nu merge decapotarea electrica - becuri de toate culorile aprinse prin bord ![]() Am ceva dileme legate de ce vreau sa fac cu ea, dar mai am timp pana la primavara cand o sa iasa din hibernare. Scopul imediat e o revizie/inspectie completa pana nu vine frigul. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Si..... l-am luat acasa weekendul asta
![]() 300 km cu varfuri de 140km/h ![]() Concluzii la problemele avute: - se supraincalzea din cauza: antigel nepotrivit, termostat in balarii, cui corp termostat care nu inchidea, vas expansiune infundat - cardan sudat, timonerie sudata, cutie sudata + volant din alt film - mi s-a oprit in intersectie pentru ca.... s-a miscat selectorul de pozitie de la fosta cutie automata prins cu scotch sub consola ![]() Merge AC, am refacut electrica pentru pornire (eliminat selectorul), cablaj nou marsarier, inlocuit toate bucsele si articulatia, furtune noi de benzina, furtune metalice Goodridge pt frane/ambreiaj, toate lichidele, garnituri motor, bujii, kit ambreiaj, volant rectificat, reconditionat alternator+electromotor, curele, filtre, racorduri + urechi noi evacuare, timonerie noua si multe altele pe care nu mi le mai amintesc acum. Am reconditionat/vopsit pana si evacuarea ![]() Dpdv mecanic e boboc, mai am de aranjat frumos cablajele si consolele de prin interior. ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 02:53 PM |