![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 980 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
12.1990
325i fost A, actualmente manual Are de toate, inclusiv probleme ![]() Merge bine in afara, arata binisor (n-am gasit rugina vizibila pe niciunde), hardtop, AC, suspensie, interior sport alea alea ... 182K km, adus in tara in 2013 - a stat mai mult in garaj, n-a facut decat 900km in 6 ani. Aici se termina partile pozitive. Broblem: - cutia automata a fost schimbata cu un Getrag 240 (pare de M20 din ce zice Goagal, desi ar fi trebuit un 260); timoneria e cam in pom, ma rog - nu ne plictisim la volan - AC montat de proprietar pare destul de OE... dar cu belele, pare sa determine supraincalzirea motorului - am muscat-o odata ![]() - am o bataie in podea daca plec mai tare - doar in treapta I; dar asta a aparut dupa ce am luat-o, a trebuit sa-i fac rodajul, deh ![]() - niste scurgeri de ulei cutie, motor etc - ceva improvizatii pe parte electrica - am gasit niste sigurante arse pe la baterie, are un casetofon si alarma montate, poate de aici... - nu merge decapotarea electrica - becuri de toate culorile aprinse prin bord ![]() Am ceva dileme legate de ce vreau sa fac cu ea, dar mai am timp pana la primavara cand o sa iasa din hibernare. Scopul imediat e o revizie/inspectie completa pana nu vine frigul. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
face V8 ? cat despre extorsiune ce sa zic cred ca a vazut si mai rele
![]() -------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th June 2024 - 06:39 PM |