![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
12.1990
325i fost A, actualmente manual Are de toate, inclusiv probleme ![]() Merge bine in afara, arata binisor (n-am gasit rugina vizibila pe niciunde), hardtop, AC, suspensie, interior sport alea alea ... 182K km, adus in tara in 2013 - a stat mai mult in garaj, n-a facut decat 900km in 6 ani. Aici se termina partile pozitive. Broblem: - cutia automata a fost schimbata cu un Getrag 240 (pare de M20 din ce zice Goagal, desi ar fi trebuit un 260); timoneria e cam in pom, ma rog - nu ne plictisim la volan - AC montat de proprietar pare destul de OE... dar cu belele, pare sa determine supraincalzirea motorului - am muscat-o odata ![]() - am o bataie in podea daca plec mai tare - doar in treapta I; dar asta a aparut dupa ce am luat-o, a trebuit sa-i fac rodajul, deh ![]() - niste scurgeri de ulei cutie, motor etc - ceva improvizatii pe parte electrica - am gasit niste sigurante arse pe la baterie, are un casetofon si alarma montate, poate de aici... - nu merge decapotarea electrica - becuri de toate culorile aprinse prin bord ![]() Am ceva dileme legate de ce vreau sa fac cu ea, dar mai am timp pana la primavara cand o sa iasa din hibernare. Scopul imediat e o revizie/inspectie completa pana nu vine frigul. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Radiator, vasc, furtune, electroventilator - toate sunt noi. Nu stiu daca termostat/pompa de apa vin separat de vasc, ca e nou sistemul asta pt mine
![]() Antigelul nu e nici el ala corect, pare rosu. Pierderi si de lichid de servo. Cert e ca azi am prins toata aglomeratia de dimineata traversand Bucurestiul de la sud la nord si n-am avut probleme. Sunt destul de sigur ca nu se incalzeste decat daca 1) dau drumul la AC 2)e foarte cald afara (?!) - dar varianta asta n-am testat-o si sper nici sa n-ajung. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ceva modificare despre care n-am inteles (inca) ce face. Pare o supapa de vacuum cu legatura/ventilatie in admisie: ![]() ![]() Si nu, nu e in R, asa sta el pe liber ![]() Nu vreti sa stiti ce se intampla cand tre' sa dau cu spatele ![]() ![]() Chestii interesante pe la baterie: ![]() ![]() *** Am reusit sa aflu si ce radiator au montat, dupa poza asta: ![]() Adica asta: RA0050360 https://www.epiesa.ro/radiator-racire-motor...d-403038475.htm 440mm, codurile spun ca ar fi de M30. Vad ca realoem imi da o varianta doar de 550mm pt VIN-ul ei: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?...;diagId=17_0005 Dar manuala are o varianta si de 440mm - acelasi model, acelasi an ![]() Curios e ca tot pe radiator scrie 20/11/07... ceea ce inseamna ca nu fostul a facut modificarea, ci neamtul.... ![]() This post has been edited by BBo: Oct 23 2019, 05:32 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 06:16 AM |