![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
12.1990
325i fost A, actualmente manual Are de toate, inclusiv probleme ![]() Merge bine in afara, arata binisor (n-am gasit rugina vizibila pe niciunde), hardtop, AC, suspensie, interior sport alea alea ... 182K km, adus in tara in 2013 - a stat mai mult in garaj, n-a facut decat 900km in 6 ani. Aici se termina partile pozitive. Broblem: - cutia automata a fost schimbata cu un Getrag 240 (pare de M20 din ce zice Goagal, desi ar fi trebuit un 260); timoneria e cam in pom, ma rog - nu ne plictisim la volan - AC montat de proprietar pare destul de OE... dar cu belele, pare sa determine supraincalzirea motorului - am muscat-o odata ![]() - am o bataie in podea daca plec mai tare - doar in treapta I; dar asta a aparut dupa ce am luat-o, a trebuit sa-i fac rodajul, deh ![]() - niste scurgeri de ulei cutie, motor etc - ceva improvizatii pe parte electrica - am gasit niste sigurante arse pe la baterie, are un casetofon si alarma montate, poate de aici... - nu merge decapotarea electrica - becuri de toate culorile aprinse prin bord ![]() Am ceva dileme legate de ce vreau sa fac cu ea, dar mai am timp pana la primavara cand o sa iasa din hibernare. Scopul imediat e o revizie/inspectie completa pana nu vine frigul. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Chiar ca mi-am facut de lucru.
Am fost azi la mecanic (thx Alex) si stam destul de bine, am descoperit ca am si pilot automat + ABS. Schimbarea de cutie a fost facuta romaneste, cu cardan si timonerie sudate ![]() Exista o dilema si in privinta radiatorului montat, pare cam micut - cred ca e de 4 cilindri. Electroventilatorul pleaca daca dau drumul la AC, dar cu toate astea se incalzeste motorul... deci e altceva la mijloc. Urmeaza sa intre la servisare completa in saptamanile urmatoare. Dilema despre care mentionam anterior e urmatoarea: la anul face 30 ani, vreau s-o inscriu ca vehicul istoric. Am intrebat la Retromobil vis-a-vis de modificarea cutiei si in principiu - n-ar fi o problema daca s-a inlocuit automata cu o manuala aferenta modelului/motorizarii etc. A mea nu e tocmai ce trebuie, dar nu asta e problema. Ci daca sa fac trecerea *corecta* la manuala (Getrag 260) sau sa ma intorc la automata. Automata =>masina originala, valoare bla bla cu downside de sportivitate/fiabilitate, poate. Manuala => mai sportiva, usor de intretinut, usor de gasit la vanzare. Ce credeti c-ar fi mai indicat ? M-am uitat fugitiv pe Goagal, nu prea gasesti ZF 4HP22, spre deosebire de Getrag-uri. Nu stiu cat de fiabile sunt automatele de pe vremea aia si cat de mult pierd din sportivitate... nu ca ar fi cazul, dar nici prea lesinata n-as vrea sa fie. ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu cred ca cutia e problema pentru atestare.
Cred ca si 240 s-a montat pe M20, am cautat si eu putin pe net. As incepe cu timonerie, cardan, sa fie ok, La racire, vasc sa fie functional, termostat, pompa de apa, si sa nu aibe furtune obturate (mai ales cel mic intre radiator si vas), nu e canicula afara, ar trebui sa fie suficient si un radiator mic. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 03:01 PM |