E39 530D Touring |
E39 530D Touring |
Jan 27 2019, 08:58 PM
Post
#1
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 |
Dupa mult timp de pauza la bmw`uri si mai mult pe vag cu tigaile mele de mk1 si o discutie serioasa cu ai mei ca tot timpul le foloseam golfu sa trag platforma cu el si mai in stanga si in dreapta si umplut cu multe piese am zis ca am nevoie de ceva break diesel manual capabil sa traga o platforma relaxat...si am gasit un e39 530D M57 care conform decodarii seriei de caroserie ar fi cel de 193 de cai dar in cartea de romania este trecut cel de 184 de cai 2926 cmc 135 kW acum care spune realitatea habar nu am ..o luam cu inceputul.
Acte: - Masina radiata la cere de propietar din cauza problemelor financiare destul de urate pe care o avea (si o are si acum ) pe data de 28.12.2018. - Detin cartea masini in original , anexa talonului cu ITP valabil 22.02.2019 . - De luni incep procedeul de reinmatriculare auto nu stie nimeni exact , concret ce si cum am telefonat la rar si am intrebat daca se poate reinscrie fiind radiata la cerere cu depozitare pe spatiu privat si cei de acolo au spus da , dar sa iau legatura cu cei de la drpciv pentru etapele importante pentru ca atata timp cat masina are carte ei nu au nici o datorie. Luni al meu tata avand mai mult timp liber se duce la drpciv la ghiseul de informatii pentru mai multe detali . - Am intocmit clasic contractele de vanzare cumparare cu o fisa de inmatriculare si cu rugamintea ca , vanzatorul sa se duca la circa financiara sa stampielze contractele . (Frica mea cea mare este ca sa pot inmatricula masina este ca propietarul din acte sa inscrie din nou la impozit masina sa plateasca impozitul pe anul acesta si apoi sa i se stampileze contractele , ceea din punctul meu de vedere ar fi absurd !! dar este romania si vom vedea) si stau cu asa tensionat daca pot sa o inscriu sau nu (ca doar nu o sa achit eu impozitul propietarului doar de dragul de a o inscriere si nu e chiar ce trebuie sa merite treaba asta). - In caz contrar masina o voi dezmembra . Despre fier dotari : - Geamuri electrice x4 - Dublu clima - Radio BMW busines cu magazie de cd dar are si caseta , cu mufa auxiliara - Suport telefon - Supensie normala pe spate (fara perne , slava domnului ) - Servo - Abs - Webasto - Pilot - 10 boxe 3 fata 2 spate 2 in plafon spate - Rezerva ca si cele de pe masina - Cotiera - Car kit nokia 6310 - Tapiserie textil nerupta - Manuala - Soft close portbagaj Partile rele : - Lovita in bot la viata ei capota alta culoare pe interior , si aripa la fel , plus bara fata - Martor Airbag aprins in bord (cica ar fi umblat la macaraua pe stanga si a scos mufa de airbag si a puso la loc si de atuncea s-a aprins ocazional cica se stinge) - ABS+ ASC in bord , cica calculator de abs praf - Vitezometru , Numar km , indicator consum , treapta 3 stergatoare nu merg , cica din cauza abs`ului si asc`ului - Lonjeroane drepte si trager drept. - Prag sofer infundat si ruginit coborat de pe o bordura prea inalta...si asta a fost rezultatul. - Parbriz fisurat - Degrivrare luneta + stergator ne functionala un fir intrerupt la balama sus se vede ca este zmuls de la inghet - 1-2 Butonase de la radio sunt doar sa fie acolo pentru ca ele cad doar ca sunt functionale daca e sa apesi pe ele - Pierde antigel pe la un furtun care pleaca din partea de sus a radiatorului (partea soferului ) si se termina cu un patrat pe chiuloasa si pe acolo pierde apa (cica a dat cu silicon dar nu tine tot musteste ) - Zgomot la apasarea brusca a ambreajului, posibil flansa ca cica ii si vibreaza la viteze mari sau mai rau joc in grup sau bucsi punte spate ?? de aflat. - Posibil termostat defect am lasat`o sa se incalzeasca a ajuns la prima linuta ne-am plimbat 5 minute si nu era apa la jumate si prop imi spunea ca lui acul nu`i ajungea la jumate iarna nici o data doar vara....plus ca avea si carton in bord stilul dacie - Necesita curatiere interioara....haos - Nu stiu daca are celebrele swirlflaps`uri...din ce am citit pe google cica doar automatele au si manualele nu..trebuie vazut Parti bune : - Motorul toare frumos , porneste bine rece / cald Am mers cu masina dar find rece nu i-am zis sa o forteze dar se simtea ca are vana si impinge bine . - Amortizoare noi koni reglabile - Nu bate nu troncane de loc am trecut peste gropi/lini de cale ferata si nu se auzea nimic foarte legata masina - Tot ce are masina pe ea ca obtiune este functional - Si atat ! prea putine parti bune stiu... Sper sa o pot inmatricula ... ca prima impresie extrem de mare , extrem de masiva pozitia sofer bord superba bordul parca se muleaza dupa nevoile soferului...totul gandit la indemana si extrem de naravasa abia o pisti si dejea pleaca de sub tine...ar fi pacat sa o dezmembrez chiar mi`ar parea rau.. PS : Nu dati cu pietre masina de baza tot o vechitura ramane dar mai de batrani W124 3.0 Turbo Diesel Automat (geniala pentru traficul din bucuresti ) Cat despre W124 este din alt film alta lume...pozite inalta la volan , bordul e orientat in jos spre genunchi ciudat dar in acelasi timp foarte la indemana...garda la sol inalta e39le mi se pare foarte jos , ori nu sunt eu obisnuit cu el ori are arcuri ceva sport ori asa sta el...Motorizare 6in linie celebrul om603 stil tractor..per total ador masina invarte roata aproape zilnic ..necesita si ea mici atentii la detali si e ce trebuie . Tre sa recunosc ca mi-a trecut prin minte sa fac un swap la motoare sa pun m57le pe 124 Cine ma poate ajuta sa punem un testerul pe masina ? (Este nedeplasabila din cauza actelor , mecanic merge ) Scuze ca nu am mai intrat pe forum de mult sper ca va regasesc sanatosi pe toti !! This post has been edited by Halogen: Jan 27 2019, 09:13 PM |
|
|
Feb 4 2019, 10:47 PM
Post
#2
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 |
Prima plimbare oficiala de la curte pana acasa 25 de km si am tras urmatoarele concluzii...
- vibratii puternice in volan in mers zici ca`s patrate rotile indiferent de viteza : ori ca a stat prea mult si s-au deformat anvelopele ori discuri ovalizate ori jante strambe ciudat ... - scoate fum ocazional cand stai pe loc la semafor am incercat sa`mi dau seama ce culoare e deschizand usa dar nu am putut sa-mi dau seama pare a fi de ulei dupa miros - zgomot ciudat pe tronsonul cutie-cardan-grup cand schimbi vitezele sunet auzit si de tata cand am plecat si am schimbat viteza 1 - 2 nu am elevator si nici canal sa vad exact care este problema si sa incerc remedierea ei ( cica propietarul mergea cu problema asta de cand a cumparat masina adica 3 ani dejea e urgenta treaba ) - cate o data cand stau la semafor masina tremura toata zici ca intrerupe dar motorul merge ceas nu are fluctuatii de turatie sau bataie de injectoare sau culbutori nu stiu de ce face asa...posibil volanta ? de oprit se opreste brusc si zgomotos...(presimt ca`i volanta ca are masa dubla...si nu cred ca s-a indurat cineva sa o schimbe vreo data ) - Am completat antigel am pus pana peste semnul acela din interiorul vasului...ori am pus prea mult si a dat pe supra plin cand am ajuns acasa am observat ca picura sub masina in zona din spre cutie si curgea bine m-am uitat la cotul acela de plastic care se termina cu patrat la capat si pe acolo doar musteste deci nu putea sa picure asa rau...de vazut.. Prima impresie : Mare si rigida din cauza amortizoarelor dar foarte stabila si raspunde prompt la viraje , motorul dupa 2500 de ture incepe si trage ca nebunu martor airbag dispare ramane doar abs si asc plus ca vitezometrul si indicator consum nu merg , am noroc ca arata viteza pe waze hehehe Necesita investitii pe partea mecanica fiind o masina care a fost mai mult neglijata.. Dejea am comandat filtre mann , cablu capota oem si ulei motor plus flansa patrata pe unde musteste oem This post has been edited by Halogen: Feb 4 2019, 10:55 PM |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th June 2024 - 10:40 AM |