Acte:
- Masina radiata la cere de propietar din cauza problemelor financiare destul de urate pe care o avea (si o are si acum ) pe data de 28.12.2018.
- Detin cartea masini in original , anexa talonului cu ITP valabil 22.02.2019 .
- De luni incep procedeul de reinmatriculare auto nu stie nimeni exact , concret ce si cum am telefonat la rar si am intrebat daca se poate reinscrie fiind radiata la cerere cu depozitare pe spatiu privat si cei de acolo au spus da , dar sa iau legatura cu cei de la drpciv pentru etapele importante pentru ca atata timp cat masina are carte ei nu au nici o datorie. Luni al meu tata avand mai mult timp liber se duce la drpciv la ghiseul de informatii pentru mai multe detali .
- Am intocmit clasic contractele de vanzare cumparare cu o fisa de inmatriculare si cu rugamintea ca , vanzatorul sa se duca la circa financiara sa stampielze contractele . (Frica mea cea mare este ca sa pot inmatricula masina este ca propietarul din acte sa inscrie din nou la impozit masina sa plateasca impozitul pe anul acesta si apoi sa i se stampileze contractele , ceea din punctul meu de vedere ar fi absurd !! dar este romania si vom vedea) si stau cu asa tensionat daca pot sa o inscriu sau nu (ca doar nu o sa achit eu impozitul propietarului doar de dragul de a o inscriere si nu e chiar ce trebuie sa merite treaba asta).
- In caz contrar masina o voi dezmembra .
Despre fier dotari :
- Geamuri electrice x4
- Dublu clima
- Radio BMW busines cu magazie de cd dar are si caseta , cu mufa auxiliara
- Suport telefon
- Supensie normala pe spate (fara perne , slava domnului )
- Servo
- Abs
- Webasto
- Pilot
- 10 boxe 3 fata 2 spate 2 in plafon spate
- Rezerva ca si cele de pe masina
- Cotiera
- Car kit nokia 6310
- Tapiserie textil nerupta
- Manuala

- Soft close portbagaj
Partile rele :
- Lovita in bot la viata ei capota alta culoare pe interior , si aripa la fel , plus bara fata
- Martor Airbag aprins in bord (cica ar fi umblat la macaraua pe stanga si a scos mufa de airbag si a puso la loc si de atuncea s-a aprins ocazional cica se stinge)
- ABS+ ASC in bord , cica calculator de abs praf
- Vitezometru , Numar km , indicator consum , treapta 3 stergatoare nu merg , cica din cauza abs`ului si asc`ului
- Lonjeroane drepte si trager drept.
- Prag sofer infundat si ruginit coborat de pe o bordura prea inalta...si asta a fost rezultatul.
- Parbriz fisurat
- Degrivrare luneta + stergator ne functionala un fir intrerupt la balama sus se vede ca este zmuls de la inghet
- 1-2 Butonase de la radio sunt doar sa fie acolo pentru ca ele cad doar ca sunt functionale daca e sa apesi pe ele
- Pierde antigel pe la un furtun care pleaca din partea de sus a radiatorului (partea soferului ) si se termina cu un patrat pe chiuloasa si pe acolo pierde apa (cica a dat cu silicon dar nu tine tot musteste )
- Zgomot la apasarea brusca a ambreajului, posibil flansa ca cica ii si vibreaza la viteze mari sau mai rau joc in grup sau bucsi punte spate ?? de aflat.
- Posibil termostat defect am lasat`o sa se incalzeasca a ajuns la prima linuta ne-am plimbat 5 minute si nu era apa la jumate si prop imi spunea ca lui acul nu`i ajungea la jumate iarna nici o data doar vara....plus ca avea si carton in bord stilul dacie

- Necesita curatiere interioara....haos

- Nu stiu daca are celebrele swirlflaps`uri...din ce am citit pe google cica doar automatele au si manualele nu..trebuie vazut
Parti bune :
- Motorul toare frumos , porneste bine rece / cald Am mers cu masina dar find rece nu i-am zis sa o forteze dar se simtea ca are vana si impinge bine .
- Amortizoare noi koni reglabile
- Nu bate nu troncane de loc am trecut peste gropi/lini de cale ferata si nu se auzea nimic foarte legata masina
- Tot ce are masina pe ea ca obtiune este functional
- Si atat ! prea putine parti bune stiu...

Sper sa o pot inmatricula ... ca prima impresie extrem de mare , extrem de masiva pozitia sofer bord superba bordul parca se muleaza dupa nevoile soferului...totul gandit la indemana si extrem de naravasa abia o pisti si dejea pleaca de sub tine...ar fi pacat sa o dezmembrez chiar mi`ar parea rau..
PS : Nu dati cu pietre masina de baza tot o vechitura ramane dar mai de batrani W124 3.0 Turbo Diesel Automat (geniala pentru traficul din bucuresti )
Cat despre W124 este din alt film alta lume...pozite inalta la volan , bordul e orientat in jos spre genunchi ciudat dar in acelasi timp foarte la indemana...garda la sol inalta e39le mi se pare foarte jos , ori nu sunt eu obisnuit cu el ori are arcuri ceva sport ori asa sta el...Motorizare 6in linie celebrul om603 stil tractor..per total ador masina invarte roata aproape zilnic ..necesita si ea mici atentii la detali si e ce trebuie . Tre sa recunosc ca mi-a trecut prin minte sa fac un swap la motoare sa pun m57le pe 124

Cine ma poate ajuta sa punem un testerul pe masina ? (Este nedeplasabila din cauza actelor , mecanic merge )
Scuze ca nu am mai intrat pe forum de mult sper ca va regasesc sanatosi pe toti !!