![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
BMW va lasa un motor turbo bazat pe motorul de 3 L
![]() http://bmwheaven.bmwsport.net/content/view/72/3/ deja ma apuc sa strang bani ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Alte surse specifica, pentru motorul N54 de 3.0l biturbo, o putere de 306 CP si un cuplu de 400 Nm, intre 1500 si 5800 rpm.
Puterea maxima nu e deloc spectaculoasa, pentru un motor bi-turbo. Cuplul, desi bun, nici el nu da pe afara. Motorul N54 de 3 litri are deja 258 CP in varianta aspirata. Inseamna ca turbinele "imping" destul de putin - probabil ca BMW a urmarit un lag aproape nul si un raspuns cat mai liniar, poate si un consum redus - mai degraba decat performante brute. Este cam aceeasi filozofie cu a motorului M106 / M102 din anii '80 (care in fapt era un M30 turbo) de 256CP. Sunt curios la ce se refera BMW prin "high precision injection". Este vorba de injectie directa? Daca da, atunci mai exista Valvetronic? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd July 2025 - 01:47 PM |