![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
ce relee are motronic 1.3? pe instalatie sunt 3 relee, vreau sa stiu ce tipuri sunt si ce fac fiecare
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
am pus totul si am dat sa o pornesc, nu dadea scanteie
am pus senzorul de la fulie in mufa identificatorului de cilindru si dadea scanteie, dupa aia nu a mai dat, dadeam sa pornesc si in timp ce se invartea nu dadea nici o scanteie, dupa ce luam electromotorul dadea ori o scanteie ori 2 la fisa centrala pusa la masa, pana la urma nu a mai dat deloc ![]() CE POATE SA FIE? calcultorul este de 1.8 DAR nu cred ca conteaza din moment ce prima data a mers, am incercat sa pun pe direct relele si tot asa face si inca ceva pe plusul de la pompa de benzina, plusul de la releu care vine de calculatorul este un impuls intrerupt, adica nu continuu, e ca si cum merge un stop de semnalizare. -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th July 2025 - 01:55 AM |