![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am scos ceapa, usturoiul si cartofii. Ca sa pregatesc terenul dupa ele, am cautat un pui de tractor.
M-a atras Oache asta, ca e 4x4. Mitsubishi Satoh ST2340, probabil identic cu Mitsubishi D2350 23 sau 28cp, 4 cilindri, 4x4 (neverificat) Ii cam sar suruburile de pe el, ca l-au surubarit romanii, cauciucurile mai merg dar sunt proaste (resapate Danubiana pe spate). Caseta de directie e asemanatoare cu cea de pe E28: servo melc-roata melcata. Era prinsa in trei suruburi slabite si unul lipsa. Am dat jos rezervorul, volanul si bordul ca sa am acces sa le strang la loc. Coaja de bord e de plastic ![]() Contact de UAMT ![]() Pentru ca exista intrerupator la ambreiaj, care nu lasa electromotorul sa intre pana nu apesi ambreaiajul, poti sa pui bujiile fara sa invarti motorul, dar sa invarti fara bujii nu se poate. O sa caut sa pun un intrerupator pe traseu. O sa umblu si pe la faruri , sa vad ce s-o potrivi ca actualele sunt sparte si chioare. Partea cea mai urata e ca (inca) fierbe. Proprietarii anteriori au avut aceeasi problema, aparent au incercat cate o remediere dar n-a functionat. O sa strang chiulasa mai tare daca suruburile permit (fiind proaspat inchis, in Iunie). Altfel, o sa-l desfac. Se poate lucra cu el, dar la 1000-1500 rpm din cele 3000. Motorul nu suna ca un tractor, mai degraba ca o masina cu toba sparta. Asta pentru ca nu se aude aproape deloc pompa de injectie si pentru ca-i motor in 4 cilindri, deci merge rotund, nu poc-poc ca alte tractoare. Plugu-i chinezarie ce sta sa se rupa ...trebuie sa ma apuc de sudura, chestie pe care n-am facut-o niciodata pana acum. Sau http://www.utilajeagro.ro/produs/157/plugu...ite-brazde.html Freza are multe cutite tocite, trebuie sa-mi fac stoc. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Anul trecut am experimentat pe inima tractorasului.
Am pus ulei ars in motorina. Apoi am pus si niste ulei de floarea soarelui nou, de la lidl. A mers cat de cat ok, dupa uleiul ars s-a simtit ceva problema, dupa uleiul de lidl parca a mers la fel. Dumbass... Acum tractorul n-a mai pornit, era infundat. Nu mai pica motorina prin furtunul spre filtru, intrarea in carcasa filtrului era si ea infundata, nu puteam sa suflu deloc. Filtrul plin de muci, inca isi facea treaba. Am supt un muc din stutul de intrare in carcasa filtrului... de toata scarba ![]() Urmeaza sa clatesc cu motorina curata, maine vin si filtrele noi de aer, ulei si motorina, facem boboc. Tot raul spre bine, macar schimb toate filtrele astea la care nu am umblat niciodata, sunt cele puse de fostul proprietar, iar cel de aer era plin de praf gros. E filtru uscat, nu cu ulei ca la alte utilaje agricole. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd August 2025 - 02:17 PM |