![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 162 Joined: 9-February 16 From: Bucuresti Member No.: 47,223 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Se da urmatoarea succesiune de evenimente:
- masina merge ft. bine cu exceptia faptului ca nu cupleaza compresorul de AC desi butonul se aprinde si se face verde - am dus-o sa-i bage cele 2 kile de freon care intra in ea si apoi compresorul cupla si baga aer rece - a doua zi a pornit foarte ciudat, se zgaltaia de parca mergea in 5 cilindri, motorul nesunand deloc sanatos. Dupa niste minute si-a revenit. Am masina de de 7 luni si in 2500km niciodata nu a mers asa. - dupa ce si-a revenit, butonul de AC (ca si cel de dezaburire) nu mai aveau niciun efect. Nu se mai facea verde, nu mai cupla compresorul - dupa ce masina a stat parcata 3 zile, acum nu mai porneste deloc, a ramas fara baterie. Mentionez ca masina a stat saptamani intregi iarna nepornita si cand ieseam s-o mai pornesc nu facea nicio figura. Ce credeti ca s-ar fi putut intampla? Puteau aia de-au bagat freon sa fi umblat la ceva? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 162 Joined: 9-February 16 From: Bucuresti Member No.: 47,223 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
mda, am desfacut pana la bujii si n-am reusit neam sa le misc, deci nu cred ca asta e problema.
am mai constatat si ca electromotorul face ciudat la pornire, ca si cum ar da oarecum in gol... eu sunt mai panicos de fire, n-are sens sa ma ingrijorez cu cuzineti si alte dracii, nu?... |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Esti din Bucuresti?
Sa o asculta si alcineva. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 11th August 2025 - 09:01 AM |