![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
O sa caut masina de naveta in locul lui Tico. Si cum pretentiile sunt mari dar bugetul mic, plus ca ar fi dureros sa merg zi de zi cu o masina scumpa care sa se bucure de frecvente improscari cu noroi, mazga, sablare su sare si nisip, ocazional cate un pietroi... m-am gandit la un E46 cat mai original si eventual dotat. Merge si break si sedan.
E diferenta mare de comportament intre break si sedan? Am sanse sa gasesc un motor bun, la cei 350000km pe care-i au cam toate la bord? Ambreiajul cat o duce? An 1999-2001, ca la alea mai noi e taxa mai mare. Oricum imi plac mai mult alea fara facelift, singurul dezavantaj fiind lipsa angel eyes. Edit (12 Feb): un review scurt clar si la obiect, care insa nu ia in considerare rugina, ca la ei nu sunt tepari vopsitori, ca la noi: http://www.whatcar.com/car-reviews/used/bm...7-6#tabsection1 -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
520d touring probleme cu:
-injectorul cu fir; -avansul pompei de injectie; Ca si comparatie, imi pare mai fiabil 2,0d in ciuda zgomotului caracteristic de tractor. Mult mai bland la taxe, consum si intretinere. E lenes grozav dar cu un soft bine gandit, e ce trebuie. cam aceleasi sunt si la 320d zic altfel asta dar e cam chel http://olx.ro/oferta/bmw-320d-taxa-0-2500-...html#9b24c60602 mai era un 520 touring dar http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GfEuw.html# turbina fluiera... asta poate insemna orice so mai bine pas. E46 are M43TUB19, cel putin al meu asa era, tot din '99, banui ca toate au fost la fel pana la N42. Baietii astia de aici http://www.motor-talk.de/forum/m43tu-ein-v...r-t3931884.html spun ca nu are valvetronic, dar asta-i doar ce-am inteles din gtranslate. Telefonul teoretic ar trebui sa fie gsm la primele modele, desi cred ca depinde pentru ce piata a fost facuta masina. Adica, sunt sigur ca depinde de asta, inca se folosea wide-cdma in multe tari pe vremea aia. Dar daca-i pentru piata nordica, aia sunt pe gsm din '91-'92 daca nu ma insel. Oricum, au functionat ambele retele in paralel dar nu prea vad sensul ca sa lege special un singur numar la masina, mai ales in conditiile in care nu stai in ea tot timpul. Concluzia e, dupa capul meu, ca-s gsm marea majoritate. Banui ca cea mai "tare" optiune e aia prin satelit, habar nu am. Tre' sa te uiti pe realoem. Pe de alta parte sunt multe upgrade-uri cool: http://www.bimmernav.com/BMW_E46_Bluetooth...structions.html si ca o paranteza, daca-ti bei cafeaua in masina tre' sa te gandesti la un cupholder, ca n-ai efectiv unde sa pui un pahar in masina asta (nu ca ai avea unde pune in multe modele). Eu prefer spatiul care-l are si l-am transformat in "cutia milei" (pierd maruntii tot timpul, stiu, tre' sa-mi schimb blugii), da' nah, fiecare cu ale lui. Acuma daca stau sa ma gandesc si sa divaghez putin de la subiect, are o gramada de spatii de depozitare, releul meu de la avarii nu mai merge, scoate un zgomot ciudat, a mers dupa ce l-am pocnit. Si nu mai stiu la ce ma gandeam cand am pornit ideea, cert e ca tre' sa vad ce-i cu releul, daca e doar un contact prost ori e stricat ceva prin el. ai cap holdar dar ca trebuie retrofit am facut je telefon merge cu ceva Nokia .. -------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th June 2024 - 09:21 AM |