![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
O sa caut masina de naveta in locul lui Tico. Si cum pretentiile sunt mari dar bugetul mic, plus ca ar fi dureros sa merg zi de zi cu o masina scumpa care sa se bucure de frecvente improscari cu noroi, mazga, sablare su sare si nisip, ocazional cate un pietroi... m-am gandit la un E46 cat mai original si eventual dotat. Merge si break si sedan.
E diferenta mare de comportament intre break si sedan? Am sanse sa gasesc un motor bun, la cei 350000km pe care-i au cam toate la bord? Ambreiajul cat o duce? An 1999-2001, ca la alea mai noi e taxa mai mare. Oricum imi plac mai mult alea fara facelift, singurul dezavantaj fiind lipsa angel eyes. Edit (12 Feb): un review scurt clar si la obiect, care insa nu ia in considerare rugina, ca la ei nu sunt tepari vopsitori, ca la noi: http://www.whatcar.com/car-reviews/used/bm...7-6#tabsection1 -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
E46 are M43TUB19, cel putin al meu asa era, tot din '99, banui ca toate au fost la fel pana la N42.
Baietii astia de aici http://www.motor-talk.de/forum/m43tu-ein-v...r-t3931884.html spun ca nu are valvetronic, dar asta-i doar ce-am inteles din gtranslate. Telefonul teoretic ar trebui sa fie gsm la primele modele, desi cred ca depinde pentru ce piata a fost facuta masina. Adica, sunt sigur ca depinde de asta, inca se folosea wide-cdma in multe tari pe vremea aia. Dar daca-i pentru piata nordica, aia sunt pe gsm din '91-'92 daca nu ma insel. Oricum, au functionat ambele retele in paralel dar nu prea vad sensul ca sa lege special un singur numar la masina, mai ales in conditiile in care nu stai in ea tot timpul. Concluzia e, dupa capul meu, ca-s gsm marea majoritate. Banui ca cea mai "tare" optiune e aia prin satelit, habar nu am. Tre' sa te uiti pe realoem. Pe de alta parte sunt multe upgrade-uri cool: http://www.bimmernav.com/BMW_E46_Bluetooth...structions.html si ca o paranteza, daca-ti bei cafeaua in masina tre' sa te gandesti la un cupholder, ca n-ai efectiv unde sa pui un pahar in masina asta (nu ca ai avea unde pune in multe modele). Eu prefer spatiul care-l are si l-am transformat in "cutia milei" (pierd maruntii tot timpul, stiu, tre' sa-mi schimb blugii), da' nah, fiecare cu ale lui. Acuma daca stau sa ma gandesc si sa divaghez putin de la subiect, are o gramada de spatii de depozitare, releul meu de la avarii nu mai merge, scoate un zgomot ciudat, a mers dupa ce l-am pocnit. Si nu mai stiu la ce ma gandeam cand am pornit ideea, cert e ca tre' sa vad ce-i cu releul, daca e doar un contact prost ori e stricat ceva prin el. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 02:58 PM |