![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
lamuriti-ma si pe mine cu urmatoarele chestii:
1. de ce lasa multi un singur stergator? 2. cum merge asta fara debitmetru? :eek: :eek: 3. ce face rotita aia? sa nu ziceti ca e de la cutia automata ca am vazut si pe manuale.. ![]() 4. ce face maneta aia? e de la decapotare? pe partea cealalta nu are.. 5. nu e spoiler de m3 e36? vine super ![]() 6. cred ca peste 50% din masinile de pe e30.de au rotile in stilul asta.. adia jenti late si cauciucuri mai mici sa se vada buza jantei. e vreo smecherie sau e la moda? ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Din cate stiu eu Wastegate-ul it regleaza presiunea in sistem ,pot fi actionate direct de presiunea formata sau electronic prin electrovalve.Oricum turbina aia mi se pare un pic atipica ,bine nici nu am vazut alte turbine dacat alea puse pe masini de serie si nici o masina de serie nu are o turbina din aceea,
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th August 2025 - 08:32 PM |