![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
http://www.nytimes.com/2014/05/30/science/...-data.html?_r=3
Haha! Pentru "trekkies" ![]() (si pentru ca nu mai erau subiecte active) -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Un review al BMW-ului i3
http://arstechnica.com/cars/2014/12/bmw-i3...for-the-future/ E interesanta masina, dar depinde si din ce punct de vedere privesti. Un pasionat al marcii si-ar dori asa ceva, daca ar fi si pasionat de tehnica si-ar avea unde s-o foloseasca. Pentru un old-school-er probabil n-ar prezenta interes decat din punctul de vedere al inovatiei. Una peste alta, masina prezinta cateva avantaje fata de celelalte electrice/hibride care sunt pe piata. Din pacate, nu exista la noi infrastructura pentru a suporta asa un vehicul. Bine, nici in vest nu-i asa bine pusa la punct, dar nah, macar exista (oarecum ![]() PS: din cauza producatorilor, exista tipuri diferite de conectare la surse de curent, cam la fel ca mufele de telefoane. E.U. a impus un standard in privinta asta - la telefoane - dar inca nu exista asa ceva pentru masini electrice, sunt prea putine. Concluzie: imi place progresul dar parerea mea este ca trebuie adresate alte probleme ceva mai 'presante' - legate de educatie, consumerism, resurse naturale - practic viitorul nostru. Stiu, am divagat de la subiect. Craciun fericit! ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th August 2025 - 12:59 PM |