![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Ce sa spun.. E un ursulet simplu, fara modificari, pe carburatie. Lucian m-a ajutat s-o cumpar, si nu-mi pare rau. Recunosc am vrut s-o vand de cateva ori, la modul ca mi-a trecut prin cap ideea, dar de fiecare data cand ma urc la volan ma simt bine. Imi place pisica arata intr-un fel, dar interiorul.. pana la urma eu o conduc nu ma uit la ea. Iar interiorul ursului imi place. Asa vechi cum e.
Masina asta nu va vedea praguri, spoilere sau kituri m-tech. Urmeaza sa-i dau jos eleronul de nova de pe portbagaj, imediat cum am sa gasesc o solutie sa-i acopar gaurile. Imi place cum a iesit din fabrica, singurele modificari voi cobori masina 5-10 cm pe arcuri sport eventual am sa-i schimb jantele. In plan e si vopsitoria si facuta tinichigeria. Pana atunci insa vreau sa mearga impecabil, sa nu huruie, sa nu troncane si asa mai departe. Posibil sa-i pun un kit de injectie, daca am sa gasesc si un debitmetru pe undeva. Imi place mult carburatia dar modelul care-l am acum pierburg e cam pretentios si isi arata varsta. In final, e masina mea, singura, merg zi de zi cu ea si o iubesc asa cum e. Multi imi spun sa-mi iau golf, fiat sau mai stiu eu ce. Nu ma intereseaza, iubesc BMW-urile de cand eram pustan si mancam gume turbo. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Nu cred ca merge, de la Iasi au trimis hartiile la Bucuresti, practic d'acolo am fost refuzat. Pe masina e un M20 acum, depaseste cei 140% fix la mustata...
Mi-a mai raspuns cineva cu o bucata de M10, e 184KA sau ceva de genul asta, era injectie. Problema e ca primul, pe carburatie, nu i-a gasit codul scris pe nicaieri. Nici eu n-am stiut unde sa-i spun sa caute. Iar al doilea, e doar o bucata de fier, injectia e demontata si restul acareturilor deja date. 500RON + transport. Eh. Must love R.A.R. PS: nu pricep de ce nu pot omologa M20ul, e asa stupida toata povestea asta... This post has been edited by xox: Nov 10 2014, 04:39 PM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Probabil poti, dar intrii in alte probleme cu teste dinamice sau eu stiu ce.
Pai.. vezi ce lipseste la acel M10, piese se mai gasesc. Cat timp are inca chiulasa montata si baia de ulei, eu zic ca e relativ usor de pus la munca, daca iti permite rar-ul sa treci cu carburator. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 03:40 PM |