![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Am pus mainile pe un e28 520i manual care urma sa ajunga la rabla a doua zi. Arata oky pt varsta ei ceva dotarii cum ar fi geamuri electrice fata,servo,inchidere centralizata,servo,trapa electrica. La exterior are bara fata de m , eleron m , bara spate m. in interior bancheta spate este de m poate gasesc si scaunele de fata tot de M. Motorul este L-Jetronic si toarce frumos. Sunt inebunit dupa el si mai ales ca este 6cil cum imi doream foarte mult. Discuri ventilate fata si punte spate cu discuri.Rugina comuna la oalele pe fata stanga mai bine dreapta gaurica.
Ce am facut pana acum la ea: - Schimbat ulei Castrol 10W40 - Filtru ulei MANN - Filtru aer MANN - 6 Buji Bosch W8DB parca. - Kit ambreiaj m20 sh dar intr-o stare foarte buna - ITP 2015 (o singura problema aveam cu noxele ![]() La urmatorul salariu continui lista cu piesele necesare cum ar fi - ceasuri de bord vitezometrul are acul indoit si atarna - plansa de sub volan neagra ca lipseste la mine. - Pompa de apa SKF - Set curea distributie - curea alternator - curea servo - Neaparat cutie (am probleme cu sincronul de 1-2 caraie urat de tot) - Grup ca are joc - Flansa de cardan noua - Rulment intermediar de cardan nou - vasc nou sachs - 2 amortizoare de spate noi cu flansele lor aferente Astea fiind programate la urmatorul salariu pt luniile urmatoare ma voi axa pe articulatia fata brate noi bielete capete de bara cam tot ce tine de articulatia fata va fi nou , dupa care vom trece la spate cu bucsi de punte bascula , bielete antiruliu,bucsa bara stabilizatoare. Din pacate jantele vor ramane asa o buna perioada de timp... in rest masina merge oky are vlaga in ea... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
A fost masina mea candva intretinuta cum am putut de bine. Toti stiti cum arata dar nu si cum arata acum. Aveti o poza inainte si dupa. Propietarul era cu gandul de a o taia si de a o folosi de piese pentru 525iu cu nr de BIHOR dar cand a scos totul de pe masina a observat ca este intro stare extrem de buna la tabla si a restaurat`o ca la carte. Bihoreanca are aceasi poveste nu l-a lasat inima sa o taie si este in proportie de 70% facuta. Singuru care si eu eram constient ca nu se mai putea face nimic din el era un e21 323i care avea botul stramb si lonjeroanele duse. Nu am cuvinte si sunt chiar extrem de fericit ca ajuns la cineva care chiar a facut ceva cu ele.
This post has been edited by Halogen: Nov 7 2014, 08:14 PM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ma bucur ca au ajuns bine.
Acel e21 il am vazut si eu acuma multi ani, era atunci deja cu jonjeroanele model extra plat. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 01:16 PM |