![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am scos ceapa, usturoiul si cartofii. Ca sa pregatesc terenul dupa ele, am cautat un pui de tractor.
M-a atras Oache asta, ca e 4x4. Mitsubishi Satoh ST2340, probabil identic cu Mitsubishi D2350 23 sau 28cp, 4 cilindri, 4x4 (neverificat) Ii cam sar suruburile de pe el, ca l-au surubarit romanii, cauciucurile mai merg dar sunt proaste (resapate Danubiana pe spate). Caseta de directie e asemanatoare cu cea de pe E28: servo melc-roata melcata. Era prinsa in trei suruburi slabite si unul lipsa. Am dat jos rezervorul, volanul si bordul ca sa am acces sa le strang la loc. Coaja de bord e de plastic ![]() Contact de UAMT ![]() Pentru ca exista intrerupator la ambreiaj, care nu lasa electromotorul sa intre pana nu apesi ambreaiajul, poti sa pui bujiile fara sa invarti motorul, dar sa invarti fara bujii nu se poate. O sa caut sa pun un intrerupator pe traseu. O sa umblu si pe la faruri , sa vad ce s-o potrivi ca actualele sunt sparte si chioare. Partea cea mai urata e ca (inca) fierbe. Proprietarii anteriori au avut aceeasi problema, aparent au incercat cate o remediere dar n-a functionat. O sa strang chiulasa mai tare daca suruburile permit (fiind proaspat inchis, in Iunie). Altfel, o sa-l desfac. Se poate lucra cu el, dar la 1000-1500 rpm din cele 3000. Motorul nu suna ca un tractor, mai degraba ca o masina cu toba sparta. Asta pentru ca nu se aude aproape deloc pompa de injectie si pentru ca-i motor in 4 cilindri, deci merge rotund, nu poc-poc ca alte tractoare. Plugu-i chinezarie ce sta sa se rupa ...trebuie sa ma apuc de sudura, chestie pe care n-am facut-o niciodata pana acum. Sau http://www.utilajeagro.ro/produs/157/plugu...ite-brazde.html Freza are multe cutite tocite, trebuie sa-mi fac stoc. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
pai am zis, a fost grup generator, cum scrie si pe el (a, n-am pus poza cu prelata desfacuta, se vede doar in anunt), de 22kVA. Romanul si-a luat generatorul, a dat remorca altuia care a vandut-o
![]() Protapul e masiv si cotit in sus, dar se poate roti si vine la fix pentru tractoras. Trebuie sa umblu si acolo, sa vad cum fac poate merge sa-i pun si toate suruburile la loc, ca acum nu vin pe gauri dar nici nu e problema ca lipsesc, doar ca permit intrarea apei acolo. Acum vad pe carte, scrie mare Confederation Suisse in Germana, Franceza si Italiana. Deci nu-i nemtoaica. Propietar era un cuvant lung in germana care vrea sa zica "management material de razboi". -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 02:28 PM |