![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 80 Joined: 3-September 07 From: socal Member No.: 1,120 Car: E34 Engine: M50B25TU ![]() |
scuze pt greselile gramaticale !
masina am achizitionat.o acum un an ... poza este mai veche ... - 1993 ~ 200.000 mile, - este batuta de nisip pe toate partile ... 17 ani in nevada ... - m50b25, single vanos (care cere inlocuit cu unul de la dr.vanos) - pachet electric (nu are incalzire in scaune sau memorie) - piele - a/c - abs - srs - magazie cu 6 cd (oem bmw) - trapa - jante oem ... - open dif. - 5 speed - cruise control - obc in 17 ani si ~ 180.000 mile fostul (singurul) proprietar a schimbat la masina DOAR : 2 brate inferioare, radiatorul + furtune + pompa de apa, parbrizul, ulei motor + filtru de ulei/aer/benzina/cabina, bujii si curele . ce am schimbat eu ![]() - discuri de frana + placute + furtune de frana pt fata + un etrier spate (toate sunt nomane); sabotii de la frana de mana mai fac vreo 200.000 mile; (acum regret ca m-am grabit pt ca am gasit in aceeasi bani furtune de frana race + discuri dublu ventilate in aceeasi bani pe care i-am dat pt cele stock) - lichid de frana + ambreiaj - toate bratele de pe fata + bucse + bratul central + bratul mic similar cu cel de la servo (ebay fcp groton) + bielete antirului F-S + bucsele pitman (oem bmw), (a fost o munca titanica, dar am gasit o presa de scos pivotii fantastica) - 6 bobine + bujii (bobine de pe ebay + iridium) - furtune + pvc valve + furtunul de la debitmetru-admisie (totul era copt) - am montat un strut bar pe fata (era la un pret bun ![]() - niste suporti de la evacuare - am taiat ~ 2 spire din arcurile de pe fata (am taiat spirele pe masina ![]() - am montat un lip pe fata taiat din alt bumper de e34 - am eliminat proiectoarele si am pus capace oem - am reparat scaunele din fata + pielea de la scaunul de la sofer (foarte bune tutorialele de pe net ![]() - pompa de benzina - dme (facea figuri) - baterie - ulei c.v. + dif - tot ce inseamna filtre - opritorul de max. de la usa de la sofer - alte chestii de care nu imi aduc acum aminte .... ce mai am de schimbat ![]() - debitmetru (cred ca "firul" e dus) - amortizoarele + arcurile stock cu niste amortizoare B8 + arcuri vogtland - bucsele de la puntea de pe spate (am comandat powerflex pt ca sunt mai usor de montat) - bucsele de la c.v. (am comandat bucsele de la un e21 320i pt ca sunt mai dure) - jante (in functie de ce gasesc ceva pe 18'' oem bmw) - vanos (face ca un sarpe cu clopotei ...) - alte suprize care mai apar ![]() in viitor : - as incerca sa montez un lsd mecanic in dif de pe masina (mai trebuie sa ma documentez) - as vopsii masina ... am noroc ca in junkyard mai gasesc bmw e34 din care mai imi iau ce am nevoie ... This post has been edited by aalpine1: Sep 17 2011, 09:04 AM -------------------- (OO=[][]=OO)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 80 Joined: 3-September 07 From: socal Member No.: 1,120 Car: E34 Engine: M50B25TU ![]() |
Bara de torsiune de pe e32 750 este diferita (ca forma) fata de bara de torsiune de pe e32 735. Am fost de la un parc de dezmembrari si am verificat. Dar bara de torsiune de un e32 735 pare similara cu cea de pe un e34.
Postul #9 de pe link-ul pe care mi l-ai dat spune ca 31352226376 (e32 735 mtech sway bar) se potriveste pe e34, ceea ce stiu. Caut doar pareri pro/contra ![]() Arcuri taiate (aftermarket/sport) am avut pe toate masinile (care forma arcului permite spire taiate). Singurul dezavantaj e daca tai prea mult iti trebuie alte arcuri ![]() ![]() Amortizoare B8 + arcuri Vogtland + bucse Powerflex (all around) + front lower strut-bar + M5 sway bars = caruta (asta fara sa tai din arcuri). Am mai castigat ceva confort din faptul ca am schimbat dimensiunea la cauciucuri din 205/55/16 in 225/50/16 (mai late). -------------------- (OO=[][]=OO)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 02:46 PM |