![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
lamuriti-ma si pe mine cu urmatoarele chestii:
1. de ce lasa multi un singur stergator? 2. cum merge asta fara debitmetru? :eek: :eek: 3. ce face rotita aia? sa nu ziceti ca e de la cutia automata ca am vazut si pe manuale.. ![]() 4. ce face maneta aia? e de la decapotare? pe partea cealalta nu are.. 5. nu e spoiler de m3 e36? vine super ![]() 6. cred ca peste 50% din masinile de pe e30.de au rotile in stilul asta.. adia jenti late si cauciucuri mai mici sa se vada buza jantei. e vreo smecherie sau e la moda? ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
ala e plasticul de la fishe. adica de la delcou. masina ai nu are cum sa fie turbo si nici compressor. pt ca la toti ursii este modificata evacuarea, si serpisorii sunt in asha fel facuti incat trbina este in drpetul adimisiei, capacul de la culutori. deci. turbina ar trebuie sa se vada foarte clar. cat despre compressor, el este antrenat de o curea ceva(eu asha stiu), s-ar vedea in poza.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th August 2025 - 09:33 PM |