![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Ce sa spun.. E un ursulet simplu, fara modificari, pe carburatie. Lucian m-a ajutat s-o cumpar, si nu-mi pare rau. Recunosc am vrut s-o vand de cateva ori, la modul ca mi-a trecut prin cap ideea, dar de fiecare data cand ma urc la volan ma simt bine. Imi place pisica arata intr-un fel, dar interiorul.. pana la urma eu o conduc nu ma uit la ea. Iar interiorul ursului imi place. Asa vechi cum e.
Masina asta nu va vedea praguri, spoilere sau kituri m-tech. Urmeaza sa-i dau jos eleronul de nova de pe portbagaj, imediat cum am sa gasesc o solutie sa-i acopar gaurile. Imi place cum a iesit din fabrica, singurele modificari voi cobori masina 5-10 cm pe arcuri sport eventual am sa-i schimb jantele. In plan e si vopsitoria si facuta tinichigeria. Pana atunci insa vreau sa mearga impecabil, sa nu huruie, sa nu troncane si asa mai departe. Posibil sa-i pun un kit de injectie, daca am sa gasesc si un debitmetru pe undeva. Imi place mult carburatia dar modelul care-l am acum pierburg e cam pretentios si isi arata varsta. In final, e masina mea, singura, merg zi de zi cu ea si o iubesc asa cum e. Multi imi spun sa-mi iau golf, fiat sau mai stiu eu ce. Nu ma intereseaza, iubesc BMW-urile de cand eram pustan si mancam gume turbo. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Dellorto se cheama de fapt, dar nu cred ca-i mare imbunatatire, din ce am citit weber si pierburg faceau cele mai bune carburatoare. Solex... dunno. Eu am avut pierburg dar n-am avut si celelalte modele, deci n-am de unde sti.
Primul pas e sa trec de rar, mai departe daca tot ma apuc sa bag bani in ea probabil ca o sa iau ceva scump, nu mi-a placut niciodata injectia si daca tot am ocazia asta... why not? -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Dellorto se cheama de fap da, s-a mancat un o. din ce am citit weber si pierburg faceau cele mai bune carburatoare. Solex... dunno. Eu am avut pierburg dar n-am avut si celelalte modele, Parca pentru Dellorto DHLA se gaseste cea mai mare variatei de jicloare, sau filetul de la suruburi de reglaj era cel mai fin, si reglajele mai precise fata de Weber. Dar nu mai tin minte exact. Mikuni sunt facute dupa Solex (ma refer strict la cele bazate pe PHH) dar cu imbunatatiri la design. Solex PHH -simple, bunicele, dar cu probleme de uzura la axele de la clapete dupa zeci de ani. Weber DCOE are rulmenti la axele, parca. Weber are pretul lui, ca-i Weber. Nu as zice nu la niste Dellorto, nici Mikuni. Cu Solex m-am lamurit. Asa in schimb, pentru ceea ce ai vrea sa faci, sa stii ca ai da un randament bun cu carburatoare de moto de minim 1000cmc... Nu stiu, m-as raporta mai degreaba la cp, la venturi. Si tot asa, are de facut niste galerii de admisie. Alea trebuie calculate, sa nu ai 130cp din M10 la 8000rpm. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 12:36 PM |