![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Veselie mare, se apropie ziua cea mare, a despartirii de Toyota. Drept urmare maine intra la service sa o faca boboc, sa nu comenteze leasing-ul. De bucurie, sharky s-a imbatat de se p...sa pe el lichidul de frana pe la cilindrul receptor ambreiaj. Totusi, aparent nu asta-i cauza pentru care nu debraiaza complet. Probabil are hernie de disc de ambreiaj. Iar de maine imi trebuie masina de naveta. Drept urmare.... Sharky are un fratior! Sau poate doar un urmas... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP ![]() |
Din contra, daca vezi ca un motor nu mai are presiune de ulei suficienta din cauza sludge-ului, e aproape intotdeauna vorba de un motor pe benzina. La fel daca nu mai merge valvetronic-ul sau vanos-ul din cauza asta. Functionarea unui diesel e mai putin afectata de sludge. Plus ca, sa fim seriosi, din 10 motoare diesel de peste 200 000 km desfacute, cel putin 8 sunt pline de depuneri, calamina si sludge. Pe de alta parte, daca un motor pe benzina are sludge, chestia asta se va vedea si in functionarea sa. Sludge-ul nu apare greu deloc. E suficient sa faci reviziile rar sau sa folosesti ulei prost. Am avut la reparat un seria 1 care a apartinut unei femei. A avut masina de la 20 000 km pana la 80 000 km. Masina veche de 2 ani. De la 40 000 km nu i-a mai facut nici o revizie. Evident ca motorul era plin de sludge, avea probleme cu presiunea de ulei, deci si cu valvetronic-ul. L-am demontat, i-am dat jos pompa de ulei, chiulasa, am schimbat partea de distributie. A fost inutil. Motorul tot nu avea suficienta presiune de ulei, asa ca proprietarul a preferat sa-l schimbe pentru ca in cel mai bun caz trebuia schimbata pompa de ulei, dar si chiulasa. Sa ma scuzi, dar dupa 40 000 de km cu acelasi ulei nu vb de o utilizare normala a unui motor, e ca si cum ii pui vaselina ca si aia face ungere, si da are sludge.Uimitor ca motorul totusi s-a ambitionat sa functioneze asa. Dar in mod normal cu ulei schimbat la 10 000 si un ulei bun nu vad ce sludge are un benzinar. Tehnologia valvetronicului ma depaseste si nu stiu nimic despre aces subiec drept urmare nu comentez. Un motor nu este format totusi numai din valvetronic si vanos si la 200 000 si un motor diesel isi arata uzura daca este plin de sludge. Cel mai sanatos lucru mi se pare sa dai baia jos sa o speli, sa faci un asa zis flush cu un ulei normal, iar dupa aia te folosesti in continuare de motor. Dar in fine, cred ca putem dezbate 100000 de discutii pe acest subiect dar hai sa ne oprim cu off-topicul si sa il lasam pe TIL sa mai puna poze cu cazanul, altele exceptand alea cu defecte ![]() This post has been edited by shapte: Apr 18 2014, 11:58 AM -------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Sa ma scuzi, dar dupa 40 000 de km cu acelasi ulei nu vb de o utilizare normala a unui motor, e ca si cum ii pui vaselina ca si aia face ungere, si da are sludge.Uimitor ca motorul totusi s-a ambitionat sa functioneze asa. Dar in mod normal cu ulei schimbat la 10 000 si un ulei bun nu vad ce sludge are un benzinar. Tehnologia valvetronicului ma depaseste si nu stiu nimic despre aces subiec drept urmare nu comentez. Un motor nu este format totusi numai din valvetronic si vanos si la 200 000 si un motor diesel isi arata uzura daca este plin de sludge. Cel mai sanatos lucru mi se pare sa dai baia jos sa o speli, sa faci un asa zis flush cu un ulei normal, iar dupa aia te folosesti in continuare de motor. Dar in fine, cred ca putem dezbate 100000 de discutii pe acest subiect dar hai sa ne oprim cu off-topicul si sa il lasam pe TIL sa mai puna poze cu cazanul, altele exceptand alea cu defecte ![]() Nu ma mir ca a rezistat. Motoarele de BMW sunt incredibil de rezistente. Teoretic, toata lumea schimba uleiul la 10 000 km si toti folosesc ulei bun. Toti sunt pasionati. In realitate, multi merg cu acelasi ulei peste 20 000 km sau il schimba la timp, dar cumpara ulei BMW 5W-30 la 20 lei litru, contrafacut desigur. Eu ma refer doar la masinile pe care le repar eu, adica BMW-uri. E39, E46, E90, E60, X5 E53 si E70, seria 1 etc. Am foarte putini clienti cu E36, E30 si E34. Diesel-urile sunt pline de depuneri, dar merg. In general, probleme lor sunt mai degraba pe partea de injectie decat pe partea de motor. Pe de alta parte, la motoarele pe benzine daca apare sludge-ul in mod automat apar probleme. Bataia de tacheti e prima. Eu am un respect enorm pentru motoarele BMW. La cata forja si la ce intretinere proaasta primesc, rezista enorm. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 11:34 AM |