![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Veselie mare, se apropie ziua cea mare, a despartirii de Toyota. Drept urmare maine intra la service sa o faca boboc, sa nu comenteze leasing-ul. De bucurie, sharky s-a imbatat de se p...sa pe el lichidul de frana pe la cilindrul receptor ambreiaj. Totusi, aparent nu asta-i cauza pentru care nu debraiaza complet. Probabil are hernie de disc de ambreiaj. Iar de maine imi trebuie masina de naveta. Drept urmare.... Sharky are un fratior! Sau poate doar un urmas... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Ultima observatie, ca inginer, pe marginea subiectului: cu cat mai multa "mazga" pe cilindri cu atat mai mult scade compresia? Intreb si eu, de curiozitate.
Plus de asta, ca si ansamblu, motorul daca-i plin de ulei murdar, nu afecteaza toate partile mobile si lubrefiate? Ma gandesc la fortele de frecare ca totusi "macina" din camasa pana la urma, nu? Iarasi, intreb doar de curiozitate, n-am idee cum afecteaza senzorii si cum calculeaza mai departe ecu, dar banui ca trebuie luate in consideratie mai multe variabile? -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 11:36 AM |