![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Veselie mare, se apropie ziua cea mare, a despartirii de Toyota. Drept urmare maine intra la service sa o faca boboc, sa nu comenteze leasing-ul. De bucurie, sharky s-a imbatat de se p...sa pe el lichidul de frana pe la cilindrul receptor ambreiaj. Totusi, aparent nu asta-i cauza pentru care nu debraiaza complet. Probabil are hernie de disc de ambreiaj. Iar de maine imi trebuie masina de naveta. Drept urmare.... Sharky are un fratior! Sau poate doar un urmas... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Din contra, daca vezi ca un motor nu mai are presiune de ulei suficienta din cauza sludge-ului, e aproape intotdeauna vorba de un motor pe benzina.
La fel daca nu mai merge valvetronic-ul sau vanos-ul din cauza asta. Functionarea unui diesel e mai putin afectata de sludge. Plus ca, sa fim seriosi, din 10 motoare diesel de peste 200 000 km desfacute, cel putin 8 sunt pline de depuneri, calamina si sludge. Pe de alta parte, daca un motor pe benzina are sludge, chestia asta se va vedea si in functionarea sa. Sludge-ul nu apare greu deloc. E suficient sa faci reviziile rar sau sa folosesti ulei prost. Am avut la reparat un seria 1 care a apartinut unei femei. A avut masina de la 20 000 km pana la 80 000 km. Masina veche de 2 ani. De la 40 000 km nu i-a mai facut nici o revizie. Evident ca motorul era plin de sludge, avea probleme cu presiunea de ulei, deci si cu valvetronic-ul. L-am demontat, i-am dat jos pompa de ulei, chiulasa, am schimbat partea de distributie. A fost inutil. Motorul tot nu avea suficienta presiune de ulei, asa ca proprietarul a preferat sa-l schimbe pentru ca in cel mai bun caz trebuia schimbata pompa de ulei, dar si chiulasa. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 11:42 AM |