![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Veselie mare, se apropie ziua cea mare, a despartirii de Toyota. Drept urmare maine intra la service sa o faca boboc, sa nu comenteze leasing-ul. De bucurie, sharky s-a imbatat de se p...sa pe el lichidul de frana pe la cilindrul receptor ambreiaj. Totusi, aparent nu asta-i cauza pentru care nu debraiaza complet. Probabil are hernie de disc de ambreiaj. Iar de maine imi trebuie masina de naveta. Drept urmare.... Sharky are un fratior! Sau poate doar un urmas... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP ![]() |
Deci prind sludge in ele? Nasol. Engine flush, desi nu imi place, ar ajuta si asta? Fara demontaj? Daca in ture nu mai fac scandal, nu are si legatura cu uzura la pompa de ulei? Pompa de ulei are vacuum pe aspiratie si presiune pe refulare variabila dependenta de turatia motorului. Avand un volum mai mic de ulei decat cel normal, la relanti pompa nu trage toata cantitatea de ulei necesara pt tacheti, pe cand in ture, cand si vacuumul si presiunea cresc aceasta trage si o cantitate mai mare de ulei. Sludge in ele nu aduna pentru ca uleiul este trecut intai prin filtru si dupa aia bagat in sistemul de ungere. Altfel tot spanul si toate depunerile de prin carterul inferior ar pune toate garniturile in c*r si ar infunda toate gaurile de ungere si ar omora lagarele de palier, biela si lagarele de la axele cu came, iar flusing la motor cu ulei ATF nu recomand pt ca o sa spumezi uleiul(100%) sau sa omori diverse garnituri care nu sunt facute pt ulei ATF. Uleiul ATF este ulei hidraulic iar SAE 10W40 este ulei de ungere. In industria constructoare de etansari se folosesc diverse materiale pentru a produce garniturile, astfel un o-ring de ulei de motor nu o sa il folosesc la un ulei hidraulic sau la benzina. Folosind un ulei gros(20w50) vei pune in cap pompa de ulei, care o sa se chinuie sa traga uleiul mult mai gros decat cel recomandat. M50 ul nu are jocurile atat de mari ca motoarele de generatie mai veche M20/M30 ca sa fie nevoie de ulei mai gros plus ca la M50, pe cuzinetii de palier sunt niste duze de racire a pistonului si de ungere a boltului bielei, duze care sunt foarte fine si prin care melasa pe care vrei sa o pui nu o sa treaca. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=10 piesa 3 este acea duza. Cand este rece doar ti se pare ca merge mai bine motorul, de fapt este mai vascos uleiul ramas in tacheti iar pe masura ce se incalzeste uleiul ajunge la parametrii optimi de functionare si tachetii tacane pt ca nu au cantitatea necesara de ulei. Asa ca, fa-ti timp, uita-te pe unde pierde ulei si schimba-i garniturile si nu pune in el marmelada. 10W40 e foarte ok pt el iar daca il conduci mai turat il schimbi mai des. L.E: Daca spui ca iti curge pe la radiatorul de habitaclu si iti mai si lacrimeaza pe langa un furtun este clar ca ai si aer in instalatie si ai si mai putin agent de racire si de asta ai o temperatura putin mai mare. This post has been edited by shapte: Apr 16 2014, 02:26 PM -------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 06:19 PM |