![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Veselie mare, se apropie ziua cea mare, a despartirii de Toyota. Drept urmare maine intra la service sa o faca boboc, sa nu comenteze leasing-ul. De bucurie, sharky s-a imbatat de se p...sa pe el lichidul de frana pe la cilindrul receptor ambreiaj. Totusi, aparent nu asta-i cauza pentru care nu debraiaza complet. Probabil are hernie de disc de ambreiaj. Iar de maine imi trebuie masina de naveta. Drept urmare.... Sharky are un fratior! Sau poate doar un urmas... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Despre ulei, ma incapatanez sa nu inteleg de ce un ulei doar un pic mai gros i-ar face rau, mai ales ca atunci cand e uleiul rece, deci gros, pare sa mearga mai ok motorul.
Asta cu nivelul o inteleg, aseara ajunsese vreo 2 mm sub minim si era rockareala mare sub capota, nici daca turam la 2000 rpm nu mai taceau. de obicei daca turez la 1500 se linistesc, apoi daca-l las iar la ralanti, tacanitul revine dupa cateva secunde. N-am verificat pompa de apa, nici termostatul inca. Apa sta un mm peste mijloc, atat la drum cat si in oras. Mihai, mi-e frica sa-i dau tare, ca-i vai de el, trebuie schimbata cauciucaraia: bucsi, ma tem de tampoane motor, mi-e sa nu loveasca motorul in punte cu baia. Anvelopele sunt si ele coapte de batranete, pericol de explozie. Si tremura cam urat la 140 km/h. As trece peste, ca-i tare vioaie de la 120 km/h in sus, dar sunt radare pe A3. Despre AC, omul a zis ca nu suporta aerul conditionat, si nu l-a folosit niciodata, din 2007. Stie ca atunci mergea. Acum , ramane de verificat, e curios ca n-a dat drumul la AC macar pentru nevasta-sa care nu prea se intelegea cu pielea neagra de pe scaune. Nici butonul de recirculare nu se aprinde cand il apas. O sa caut covorase si oglinda dreapta pentru el. Nu v-am spus ce am facut cu pornirea. Dupa un mare circ cu impins masina prin sat la cu ajutorul vecinilor am reusit s-o pornim. La primele incercari lasasem cumva kill switch-ul din torpedou pe off... si vecinii cam obosisera. Le-am zis: hai, inca o incercare! Spre seara am ajuns la service, verificat starter-OK, rotor si carbuni cam praf. Nu stiu daca intrase ceva apa de la spalatorii si oxidase colectorul de pe rotor, sau doar carbunii uzati l-au tocit, cert e ca mi-au recomandat sa schimb rotorul, mi-au zis cat costa unul nou, nici n-am ascultat, ca nu aveam bani, mi-au oferit un electromotor intreg dar verificat de ei la 300 lei cu montaj cu tot, am zis pas, asa ca au curatat colectorul, montat coroana noua cu perii (carbuni), bucsi noi. Inca o data, jos palaria pentru service-ul de pe Baicului Nr 116. Dureaza 1-2 ore si pleci cu problema rezolvata, la pret bun. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 12:59 PM |