![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Veselie mare, se apropie ziua cea mare, a despartirii de Toyota. Drept urmare maine intra la service sa o faca boboc, sa nu comenteze leasing-ul. De bucurie, sharky s-a imbatat de se p...sa pe el lichidul de frana pe la cilindrul receptor ambreiaj. Totusi, aparent nu asta-i cauza pentru care nu debraiaza complet. Probabil are hernie de disc de ambreiaj. Iar de maine imi trebuie masina de naveta. Drept urmare.... Sharky are un fratior! Sau poate doar un urmas... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Multumesc Mihai pentru urari si pentru ajutor
![]() Alex, nu pare sa scoata fum, un miros de ulei ars pe esapament am simtti totusi acum cand am ajuns la serviciu.... dar totusi, cred ca am pus peste un litru in 800 km. Ulei, avea Mobil 10W40 semisintetic. Ma gandesc serios sa pun ulei gros, 15W50 sau 20W50. De ce nu i-ar face bine? Bart, n-am apucat sa citesc decat prima parte a mesajului. Vreau sa scap de treaba la birou sa merg la service pentru electromotor. 1. dai jos alarma aia inutila. Face ceva clic cand dai la cheie? Are EWS???!? Nu are EWS, e cheie ca la E28 aproape. Oi vedea ce fac cu ea, singurul avantaj al ei e inchiderea din telecomanda. 2. strange furtunele alea, s-ar putea sa se prelinge de acolo pana in masina. Daca nu se rezolva asa.. cautat un DIY pe net, vazut daca aeroterme intre clima asta si IHKA sunt la fel, luat aeroterma de la mine.. si bafta. Cred ca o sa le comand intai, mi-e ca se rup daca umblu. Unul pare sa se umezeasca pe traseu, nici macar langa colier. 3. AC are niste contacte de presiune, daca nu ai freon, nu va pleca compresor. Poti verifica daca ai freon (presiune) prin apasara scurta pe un ventil din asta pentru completare. Sper sa ai freon ecologic (r134 parca), pentru ca r12 e scump si greu de gasit. Daca te apuci de AC, verifica si treapta 1 la electroventilator. Are o rezistenta pe el care cam arde. O poti verifica folosind o sarma cu care faci contact intre cele 3 contacte de la mufa de pe termocuplu pe radiator. O sa verific. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 12:20 PM |