![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Cand deschid topicul aceasta, sunt constient de importanta sinergiei vopsea-vopsitor. Poti sa ai vopseaua perfecta, dar de nu-i stie vopsitotul toate chichitele, totul se poate transforma intr-un esec. Se poate si invers
![]() Care sunt parerile voastre sincere, ca una e teorica dar ''praftica'' e alta mancare ......... Va astept....... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu cred ca intrebarea e bine pusa.
Indiferent ca folosesti Standox, Dupont sau Glasurit, tot foarte bine ar trebui sa iasa. Problema e ca multi vopsitori iti zic de Standox, dar de fapt folosesc Policolor. Cred ca in situatii de genul asta e mai bine sa cumperi tu vopseaua, lacul, chitul si alte consumabile si sa-i intrebi cat vor pentru manopera astfel incat sa fie multumiti si sa iasa totul foarte bine. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 11:01 PM |