![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 87 Joined: 15-November 06 From: Bucuresti Member No.: 475 Car: E30 Engine: M20 ![]() |
Asa cum am scris si mai sus, 320 automat din '87, sade intr-un garaj fara sa se bucure prea mult de lumina soarelui.
Masina este venita in tara in 2008 sarind in ajutorul unei surate din 83 (inmatriculata in Ro in '96) pe care a mostenit-o prin recarosare, darile la stat platite, RCA, vinieta, ITP Ca dotari beneficiaza de ABS, AC, piele pe scaunele incalzite, electrice toate cele, fluturi pentru pasagerii din spate, pilot, OBC mare, diferential autoblocant, discuri si bara stabi pe puntea spate, H@R + Bilstein, servo, accesorii Mtehnic (vezi volan si oglinda), Hella Smoked, Borbet A si table capacite ptr iarna, doua chei plus una de service. Mai bine va pun la dispozitie cateva poze pentru eventualii entuziasti! ![]() Amatorii pot afla mai multe detalii despre muzica, DOT-ul cauciucurilor si alte din astea, printr-un PM ![]() This post has been edited by SUN 83: Jan 7 2014, 12:43 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 87 Joined: 15-November 06 From: Bucuresti Member No.: 475 Car: E30 Engine: M20 ![]() |
Partea cu schimbatul bucsilor de punte este o aventura in cazul in care nu ai mai facut asa ceva, nu-i nimic imposibil daca ai un elevator la dispozitie pentru vre-o patru ore in rest indemanare, rabdare si tutun
![]() Eu am amanat schimbarea acestora pentru ca am descopreit un model de presa cu care teoretic ar potea fi schimbate fara sa mai dai puntea jos de pe masina, inca studiez procedura de lucru si eventuala executie a "sculei" ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 09:19 AM |