![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Am pus mainile pe un e28 520i manual care urma sa ajunga la rabla a doua zi. Arata oky pt varsta ei ceva dotarii cum ar fi geamuri electrice fata,servo,inchidere centralizata,servo,trapa electrica. La exterior are bara fata de m , eleron m , bara spate m. in interior bancheta spate este de m poate gasesc si scaunele de fata tot de M. Motorul este L-Jetronic si toarce frumos. Sunt inebunit dupa el si mai ales ca este 6cil cum imi doream foarte mult. Discuri ventilate fata si punte spate cu discuri.Rugina comuna la oalele pe fata stanga mai bine dreapta gaurica.
Ce am facut pana acum la ea: - Schimbat ulei Castrol 10W40 - Filtru ulei MANN - Filtru aer MANN - 6 Buji Bosch W8DB parca. - Kit ambreiaj m20 sh dar intr-o stare foarte buna - ITP 2015 (o singura problema aveam cu noxele ![]() La urmatorul salariu continui lista cu piesele necesare cum ar fi - ceasuri de bord vitezometrul are acul indoit si atarna - plansa de sub volan neagra ca lipseste la mine. - Pompa de apa SKF - Set curea distributie - curea alternator - curea servo - Neaparat cutie (am probleme cu sincronul de 1-2 caraie urat de tot) - Grup ca are joc - Flansa de cardan noua - Rulment intermediar de cardan nou - vasc nou sachs - 2 amortizoare de spate noi cu flansele lor aferente Astea fiind programate la urmatorul salariu pt luniile urmatoare ma voi axa pe articulatia fata brate noi bielete capete de bara cam tot ce tine de articulatia fata va fi nou , dupa care vom trece la spate cu bucsi de punte bascula , bielete antiruliu,bucsa bara stabilizatoare. Din pacate jantele vor ramane asa o buna perioada de timp... in rest masina merge oky are vlaga in ea... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Instalatia este arisita bine. Problema a aparut din senin.... cand dau robinetul spre rece il las un pic apoi il dau pe rosu nu la maxim un pic mai in spate da caldura de ma scoate din masina! Si aerisirea s-a facut cum trebuie caldura data blana in masina (baga) desfacut aerisitorul de pe capacul de la termostat, apasat pe furtune ca sa traga antigelul din vas si sa scoata afara aerul , avea aer pe instalatie era normal si facea bulbuci si ca toti draci....eu banuiesc ca este electrovalva termostatul e nou si deschide.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 01:12 PM |