![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Am pus mainile pe un e28 520i manual care urma sa ajunga la rabla a doua zi. Arata oky pt varsta ei ceva dotarii cum ar fi geamuri electrice fata,servo,inchidere centralizata,servo,trapa electrica. La exterior are bara fata de m , eleron m , bara spate m. in interior bancheta spate este de m poate gasesc si scaunele de fata tot de M. Motorul este L-Jetronic si toarce frumos. Sunt inebunit dupa el si mai ales ca este 6cil cum imi doream foarte mult. Discuri ventilate fata si punte spate cu discuri.Rugina comuna la oalele pe fata stanga mai bine dreapta gaurica.
Ce am facut pana acum la ea: - Schimbat ulei Castrol 10W40 - Filtru ulei MANN - Filtru aer MANN - 6 Buji Bosch W8DB parca. - Kit ambreiaj m20 sh dar intr-o stare foarte buna - ITP 2015 (o singura problema aveam cu noxele ![]() La urmatorul salariu continui lista cu piesele necesare cum ar fi - ceasuri de bord vitezometrul are acul indoit si atarna - plansa de sub volan neagra ca lipseste la mine. - Pompa de apa SKF - Set curea distributie - curea alternator - curea servo - Neaparat cutie (am probleme cu sincronul de 1-2 caraie urat de tot) - Grup ca are joc - Flansa de cardan noua - Rulment intermediar de cardan nou - vasc nou sachs - 2 amortizoare de spate noi cu flansele lor aferente Astea fiind programate la urmatorul salariu pt luniile urmatoare ma voi axa pe articulatia fata brate noi bielete capete de bara cam tot ce tine de articulatia fata va fi nou , dupa care vom trece la spate cu bucsi de punte bascula , bielete antiruliu,bucsa bara stabilizatoare. Din pacate jantele vor ramane asa o buna perioada de timp... in rest masina merge oky are vlaga in ea... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Azi m-am distrat si am facut schimbu de ulei la M30. Radeam de mine ca eram prost....ma duc in targ colind toate gheretele dupa ulei 15w40 Castrol dupa 7 gherete dinalea am zis ca nu am ce sa fac decat sa comand de pe net...Am gasit o taraba mai dotata asa am zis hai sa arunc un ochi si o intrebare cand vad pac 15W40 Castrol am zis mama doamne asta e de mine...intru in magazin domne ce pret are 15W40 Castrol imi arata 4L 86 de ron parca am zis mama date asa ma stramb un pic din nas il intreb daca iau mai mult mai lasi la pret ? face da mai las un pic .... ii zic bine da-mi 6L oo perfect 130RON am plecat spre casa urc sus ma bag in hainele de scandal pregatesc totul specific mie bidon 5L taiat pt scurgerea uleiului filtrele tot fac inventaru sa nu uit ceva si sa urc 4 etaje iara totul oky dam bice. Ajung jos schimb filtru de aer joaca de copil ma uit la filtru de ulei si incep sa ma scarpin in cap ca nu semana cu cel din filmuletul de pe utube la m30 (se desurubeaza un surub ridici capacu scoti filtru pui filtru era prea simplu) ma uit la el aaa e clar asta se desfileteaza capac nu are e clar undei cheia de filtru...ma bag in portbagaj sa rascolesc printre piese dupa cheie dupa nuj cate minute o gasesc.
Fericit ca am gasit cheia pac iau masura o fixez dai si trage si ma gandeam in ce parte sa trag in partea aia e bine ? hmm daca e invers? hmm in concluzie tragem si intr-o parte si in cealalta miscam masina cu roti cu tot si filtru nu se misca am zis gogule avem probleme....stam ce stam aprind o tigare ma uit la surubu ala parca era ce trebuie iau 17 il slabesc un pic hopa se lasa filtru in jos doamneeeee idiot sunt fericit il strang un pic la loc acum trecem la baie pac pun inelara tot de 17 zbang s-a slabit iarasi l-am strans un pic la loc hopa sus sa`i dam cheie. Pornim motoru lasam 20-25 de minute la ralanti il oprim frumos pozitia linguritei si desfa busonu de la baie 4-5 filete a mers la mana restu la cheie si dai bogdane cu inelera 1 filet 2 ca de noi nu avem scule cricheti si dastea jmechere 8-17 si atat taca paca taca paca busonu jos apropoi bidonu il las sa curga in voia lui ma apuc de filtru desfac surubu frumos scot paharu bine inteles ca el fiind inclinat si plin ochi nu ai cum sa nu dai ulei pe bloc si pe jos dumnezei si ijuraturi ca mearga bine fiara scot paharu il pun langa roata unde vars eu uleiu ??? stateam si ma intrebam...caut o cutie prin portbagaj vars uleiul acolo cand am scos filtru de ulei am ramas socat , nu am vazut in viata mea un asemenea filtru de ulei de colmatat nici la tractoarele de la munca nu sunt asa de jegoase. Pune bogdanel frumos filtru acolo in pahar dupa ce am stres blocu frumos strangem la cuplu maini magice ne bagam sub masina. Din nou pozitia linguritei cand ma uit soc si groaza tot uleiul in loc sa fie in bidon era pe sub masina 5.5L de ulei varsati pe dedesubt o balta maxim de mare am zis ai sa`mi f** una.... nu am observat ca bidonul era deformat la capac si capacu nu era infiletat bine....am dat bidonu mai oparte am pus busonu dai 2 3 filete cu mana apoi iarasi dai la inelara nelipsitele injuraturi cu sculele mele si capu meu sec strans tot gata turnam uleiul. Iau bidonu de 4L sa-l vars imi dadea cu virgula sa`l pozitionez sa torn frumos ial invartel bagal pe unde poti scoatel pana la urma torn de sus pe gaura cam stangaci de felul meu si era si normal 2-3 prelingeri de ulei pe la evacuare pe acolo o nimica toata...Toarna bogadanel uleiul frumos pac 4L s-au puscat repede urmatorul bidon de 1L pac s-a puscat si asta repede lasam sa se aseze animalul fumam adiram caprioarele pe 2 picioare. Termin tigarea pac trag de joja sterg bag joja o trag ma uit un pic sub minim am zis il las asa pana maine dimineata sau cand oi veni de la munca si mai torn daca e. Pac se suie bogdan in masina dam scurt la automat 2 3 porniri ca sa incarcam filtru de ulei il pornim PARFUM toarce de nare stres dar tot tremura....pana la 3-4k de ture Til avansu e in plop cred trag masina mai infata si se apuca bogdanel frumos cu o coaja de carton sa racaie betonu din parcare dupa nisip si pietris sa astup pata imensa de ulei...Astupat tras masina la loc rasuflat usurat am zis gata ma duc sus ...Ajung sus am zis aaa hai sa ma duc pe la ai mei in drum spre ei sa spal si masina la spalatorie ca nu am spalat-o nici o data...ma sui in masina frumos pe cai haiduci mei. La semafor abur de sub capota miros de ulei ars am zis vai sa-mi bag P**A da ulei pe langa filtru ala se facuse verde coloana in spatele meu am zis nici vb sa salt capota am zis las ca daca nu crapa acum la ralanti nu crapa 10 metri mai incolo semnal frumos de stanga tranversez intersectia canci locuri de parcare coloana ne lipsita de la curu meu ....dam inainte ma uit nici 1 martor aprins nu mai mirosea pac ajung la spalatorie toate locurile ocupate si 1 cu un logan la rand speriat ma flesuia nu cumva sa`i iau locul la spalatorie....ma uit stau ma gandesc injur si plec. Ajuns la ai mei am zis hai sa vedem ce a luat foc pe sub capota cand colo aburu venea de pe la scutu de motor ca picase ulei deee si de pe partea cu galeria de evacuare unde varsasem un pic de ulei am mai stat cu capota ridicata sa ma asigur ca nu ia dracu foc o inchid trag masina mai infata se aprinde becu de gaz am zis era si timpu dejea devenise dubios de ce nu se aprinde. Si asa am facut un schimb de ulei la m30 foarte interesant foarte amuzant. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 01:08 PM |