![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
am camber negativ la roata fata pe partea soferului. articulatia e in stare buna. care poate fi cauza? roata sta inclinata cam ca cea de pe spate. poatee fi de vina arcul si flansa amortizorului?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 76 Joined: 4-December 06 Member No.: 485 Car: ex- E28 Engine: M30 3.5 ![]() |
am camber negativ la roata fata pe partea soferului. articulatia e in stare buna. care poate fi cauza? roata sta inclinata cam ca cea de pe spate. poatee fi de vina arcul si flansa amortizorului? Lucian, investeste 80-100 lei (sau cat mai costa) intr-o verificare de geometrie roti fata-spate la un service dotat cu un echipament si mecanici in care ai incredere. Lasa-i sa-ti regleze convergenta fata (altceva nici nu se poate regla), apoi posteaza aici foaia cu rezultatele. Si discutam ce este de facut. Obs: plec de la ideea ca toate articulatiile (pivoti / bucse) sunt OK. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 12:28 PM |