![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
am camber negativ la roata fata pe partea soferului. articulatia e in stare buna. care poate fi cauza? roata sta inclinata cam ca cea de pe spate. poatee fi de vina arcul si flansa amortizorului?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Oricat de ruginite ar fi E28-urile pe care le-am vazut, modificarile de structura au aparut doar in urma loviturilor serioase: luat canal fara capac, respectiv luat pietroi (mare cat o roata de dacie) in plin. In ambele cazuri s-a lasat si cu roata sparta, pe langa deformari la caroserie vizibile doar pentru ochiul antrenat.
Deformari pe care le-am fazut si la GTO de exemplu, si bag mana in foc ca daca n-a avut un eveniment urat cum e aratat mai sus, atunci oalele bombate se datoreaza unei suspensii sport cu care o fi luat vre-odata un prag de asfalt nou turnat pe sosea (stiti senzatia). Dar Lucian are un amarat de 518 cu suspensie stock, aparent fara urme de lovituri in fata, nu? Caz in care trebuie sa fie ceva la jambe/brate/amortizor. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 04:01 PM |