![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Salut!
Mi s-a pus pata pe cum arata E12, dar inca n-am mers cu vreunul si sunt foarte curios. As dori sa merg cu unul macar un sfert de ora ca sa-mi fac o idee daca merita sa-mi iau unul sau nu, iar pentru asta sunt dispus sa platesc 100 lei pentru deranj. As prefera sa fie un E12 pe benzina. Multumesc anticipat! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Un rechin e de vis ca masina de zi cu zi
![]() Arata bine 525 ala, Alex, mai ales pentru unul pre-facelift. Am omis sa adaug preferatele mele in materie de fitzosenii: - check control. Foarte frecvent la E3, E9, E23, E24. Frecvent si la E28 cu M30. Am muncit o gramada sa-l pun pe masina mea. - Volanul in trei spite. Mama ce pret are asta... http://compare.ebay.com/like/290942885431?...es&var=sbar . Din cate stiu modelul asta a fost facut doar pentru E28 facelift, ursi, E34. Pe canelurile de rechini mai vechi intra cu ciocanul, pana si le formeaza. Si trebuie data jos cu flexul coroana dintata de pe el, ca rechinii au blocarea directiei pe coloana , nu pe volan. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th August 2025 - 01:48 AM |