![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Salut!
Mi s-a pus pata pe cum arata E12, dar inca n-am mers cu vreunul si sunt foarte curios. As dori sa merg cu unul macar un sfert de ora ca sa-mi fac o idee daca merita sa-mi iau unul sau nu, iar pentru asta sunt dispus sa platesc 100 lei pentru deranj. As prefera sa fie un E12 pe benzina. Multumesc anticipat! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
intre e12 si e28, e12 ar fi alegerea mea
![]() -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Si la E12 gasesti upgrade de suspensie, dar mai greu SH. Suspensie e cam identica cu E24 pre-facelift. Mai greu e de gasit un LSD pentru E12.
Franele - merg de pe E23 si E24 parca. Si asta in functie de facelift. Se aibe 4 pistonase. Ce tine de suspensie, frane si diferential, E12 a mostenit mult de pe platformele mai vechi cum ar fi E3, E9, unde E28 deja seamana cu E34, E32 chiar. Dar se poate monta si punte spate de la E28 pe E12, s-a facut in Romania. Eu de exemplu am frane pe disc la toate 4 roti, dar neventilate ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 08:45 PM |