![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 26-December 12 From: bacau Member No.: 47,075 Car: E 30 Engine: M 10 77CP ![]() |
buna baieti!!! Sant simy cea cu bmw e 30 ursulet.Am rezolvat problema cu pompa de benzina dar as vrea sa va intreb cum as putea pune delcoul la punct(scanteie). Astept parerile voastre .......................... multumesc!
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
la m 10 este simplu. tragi motorul la punct.... tubulara de 30 (parca), rotesti fulia d ela vibrochen pana o sa vezi un semn,o linie crestatacare se vede cam greu. ,acea crestatura este ot,ea trebuie sa fie exact adusa in dreptul unei tepuse sau un fel de cui f gros care este pe capacul de distributie.... aliniezi cuiul cu fulia,apoi dai jos capacul de la delco si vezi sa ai crestatura de pe delco exact in dreptul semnului de pe lulea sau punctul de pe llea.depinde de model.daca esti la punct pe fulie si delcoul este in partea opusa,mai dai o tura de fulie pana iti ajunge luleaua n dreptul pistonului 1. apoi te mai joci cu vansaul..stanga dreapta.pana iti place cum e....daca nu ai tu chef.il chemi pe til.......viata lui este sa regleze avansul la delcou:
![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th August 2025 - 11:42 PM |