![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 50 Joined: 15-February 06 From: Cluj-Napoca Member No.: 192 ![]() |
Cum pot scoate mai mult dintr-un motor de 1.8 injectie de ursulet din '84?
Ce modificari pot face la motor ca sa-i pot creste puterea? :-k De fapt are rost sa modific ceva sa sa-mi iau unul mai puternic? ![]() Astept sfaturi/sugestii!! Mersi! :yawinkle: -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Da, poti umbla la avans si debitmetru. O sa castigi putina putere, dar o sa creasca si consumul. 318 poate fi destul de sprintenel, dar nu se compara cu un motor in 6 cilindri. Daca vrei sa-l schimbi cu un M20 gandeste-te ca M10 e mai fiabil decat M20, plus ca are distributie pe lant si nu stai cu morcovu-n fund daca faci o frana de motor mai zdravana, sau il bruschezi in alte feluri.
Cu un compresor/turbo pus pe M10 poti castiga MULT (vezi BMW F1 la inceputul anilor '80), pentru ca motoru-i rezistent si face fata solicitarilor. Dar nu ma pricep la tuning din-asta complicat ![]() Deci daca vrei o bruta, scoate tot ce poti din motorul actual, daca vrei performante mai bune dar si rafinament, ia cel mai bun motor in 6 cil pe care ti-l permiti. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 01:07 PM |