![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 83 Joined: 17-October 09 From: Ro/Vs Member No.: 3,001 Car: E28 Engine: M10 90cai ![]() |
Salut!
Mi-am tras cotetz ![]() ![]() Va prezint noua mea jucarie... BMW 518 E28... Are oglinzi electrice... Jante pe 14"... Perdelute pt luneta... Nu are servodirectie... Are cateva zone cu rugina... dar nu e grav... -------------------- ex E36 M41 -> M51
ex E38 M60B40 actual rechin E28 518 :) ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 76 Joined: 4-December 06 Member No.: 485 Car: ex- E28 Engine: M30 3.5 ![]() |
Ma gandeam la E28-ul pe care l-ai luat. Uimitor cum se schimba vremurile. Daca in urma cu vreo 8 ani consideram ca un E28 518 este de evitat, acum cred ca, in contextul actual de impozite si cost benzina, 518 este probabil optiunea cea mai buna. Probabil mai buna decat 520i, intrucat eu cred ca motorul M10 este ceva mai robust decat M20.
Dat fiind ca trebuie sa rezolvi "ingineria" cu carburator de Dacia, o alternativa interesanta la instalatia originala de injectie ar fi Megasquirt. E o tema care se aplica usor la un M10, gasesti destule referinte pe Net, iar rezultatul poate fi foarte bun. In plus, inveti o groaza de lucruri. Un proiect mai ambitios poate fi o revizie capitala a motorului, inlocuind in principal arborele cotit cu unul de la un motor M10 avand cursa de 80mm (fata de 71mm la 518). Surse posibile: BMW 2002, E21 320, E12 520 cu motoare M10. Astfel duci capacitatea cilindrica la 2 litri. In functie de cum configurezi motorul (chiulasa / compresie / galerii adm.-ev.), cu Megasquirt poti duce un M10 de 2 litri la cca. 110-125 CP / 155-175 Nm. BMW 2002tii avea in anii '70 130 CP si 177Nm cu un astfel de motor, deci lucrat ingrijit si un un Megasquirt configurat corect este foarte posibil sa iti iasa si tie. Si asta in conditiile in care pastrezi blocul motor original - deci nu o sa stie nimeni ce este in interior. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 06:41 PM |