![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 12 Joined: 1-February 12 Member No.: 39,344 Car: 330 xd Engine: 3.0 231 cp ![]() |
de ceva timp ma confrunt cu acceasta problema nedescoperita la nici o reprezentanta bmw...la viteze mari 130-190 se simte o vibratie foarte puternica in caroseria masini..vibratia este insotita si de un uruit gen rulment uzat numai ca nu este continiu ca la rulment,este discontiunua,adica dintro rotatie completa se aude doar in jumatate de rotatie..zgomotul asta e mai sesizabil la viteza mai mica 40-60,iar vibratia se simte ca atunci cand ai janta stramba...jantele sunt verificate,cauciucurile verificate si puse altele,rulmenti verificati,joc la articulatie nu am...problemele de care stiu,a inceput sa piarda ulei pe la baia de la cutie si un semering la convertizor sau reductor(e cel de unde pleaca cardanele)..cardanele sunt ok si el..
la un ultim sevice miau gasit amortizoarele spate cu 30-40% dar nu cred sa fie de la asteaa. are cineva vreo ideie?? 0 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 76 Joined: 4-December 06 Member No.: 485 Car: ex- E28 Engine: M30 3.5 ![]() |
un uruit gen rulment uzat numai ca nu este continiu ca la rulment,este discontiunua,adica dintro rotatie completa se aude doar in jumatate de rotatie..zgomotul asta e mai sesizabil la viteza mai mica 40-60 Acelasi simpom l-am avut prima oara prin anii '90 (la o Dacia 1310) si a doua oara acum cca. 2 ani (la un BMW). In ambele cazuri, de vina a fost rulmentul (mai exact setul/ansamblul de rulmenti) de la roata stanga fata. Pura coincidenta. Cel mai frecvent, un rulment uzat se manifesta printr-un huruit constant si amplificat atunci cand se vireaza astfel incat roata respectiva sa se afle pe exteriorul curbei. Din proprie experienta pot insa sa confirm si ca un zgomot "sinusoidal" la viteze de 40-60 Km/h poate trada un rulment uzat. Dar, spre deosebire de masina ta, in ambele cazuri mentionate mai sus eu nu am sesizat vibratie. Evident, la Dacie nu putea fi vorba de viteze de peste 130 Km/h, dar nici la BMW nu vibra. Poate ca totusi rulmentul nu era exagerat de uzat. In cazul in care nu descoperi o alta cauza (cum ar fi rulmentul intermediar al cardanului - un suspect foarte plauzibil din cauza vibratiilor in caroserie) si problema persista sau se accentueaza, iti recomand sa schimbi rulmentii rotilor. Incepe cu puntea fata, apoi daca problema nu se rezolva schimba si rulmentii din spate. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th August 2025 - 04:25 AM |