![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Despre chiulase pe M30:
http://www.firstfives.org/faq/cylinder_hea...er_head_faq.htm Informatie tehnica despre blocuri: http://www.bimmersport.co.nz/forums/index....=15756&st=0 M90 cs M30: http://bigcoupe.com/phpBB2/viewtopic.php?t=1296 http://forum.roadfly.com/threads/10196218?...40#post10201040 http://e9coupe.com/forum/showthread.php?t=1244 -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 115 Joined: 7-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,901 Car: E34 Engine: M50B20 ![]() |
Legat de motorul M30b35 in principiu, stiu ca este unul dintre cele mai fiabile si rezistente de la BMW din 'vechea' garda alaturi de M10 etc.
Si eram curios daca el in forma stock are mici defecte sau la ce trebuie sa fi atent/merita upgradat/probleme aparaute dupa x etc (inafara de consumabile / uzura morala/ regaltul tachetilor la x km (valve ajustments) etc) Citeam de pe net ceva de "bonjo bolts" ca se desfac si pierde presiune de ulei ? Ceva de genu ? Altceva ar mai fi? Multumesc. -------------------- "When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Banjo bolts, da. Sunt piulitele care tin pe loc teava care stropeste camele de la axa cu came. Prin ele trece alimentare de ulei. Se mai desfac si atunci paote sa apar urmatoarele probleme:
- axa cu came nu mai primeste ulei cat trebuie si apara uzura la came si la culbutori. Pentru ca motor e usor inclinat spre spate, uzura din cauza de un bedit redus de ulei apara cel mai des pe camele de la cilindru 1. Teava este alimentata prin piulitele in 2 locuri, pe net am mai vazut recomandari pentru o imbunatatire de debit de ulei pe primele came prin blochare de teava la mijloc: http://www.e9coupe.com/tech/spray_bar_fix/70590.html - daca se desfac piulitele, e posibil sa fie afectata presiune de ulei din cauza ca ulei curge mai usor decat intentionat. - daca o piulita se desface total si se plimbe prin motor, poate sa cauzeaza daune la motor. Chiulase mai au probleme din cauza coroziune sau la modele mai veche din cauza fisuri (mai ales daca au fost supraincalzite sau au avut sisteme americane impotriva poluarii). Daca culbutorii nu au fost ajustate in timp, poate sa apara uzura la pastilele si la cozi de supape. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 05:09 PM |