![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Suna dubios titlul dar altceva nu mi-a venit in cap.So aveam in gand ca peste vreo 2 ani sa iau un BMW mai nou pana atunci ma pun la punct si cu banii.Nu mica mi-as fost mirarea cand am inceput sa caut variante.O buna parte din motorizarile BMW de astazi au probleme-mai mari sau ai mici.Sa incepem:
N42/N43 scurgeri ulei probleme cu distributia si intinzatorul de la distributie oricum nu erau in targetul meu dar asa ca idee N54- celebrul 3 litri biturbo probleme cu pompa de combustibil si ceva probleme la turbine N52- spre susprinderea mea am inteles ca sunt probleme cu tachetii hidraulici asta la benzina La dizel situatia e destul de grava desi din nou nu se afla pe lista mea Avem celebrul model N47 care are destul de multe cazuri de distributie rupta mai nou se aud cazuri si de M57 cu distributia rupta-desi aici nu cred ca e ceva grav.Intrebarea ar fi:ce model BMW v-ati cumpara din cele noi avand un buget de max15.000 euo ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
colac peste pupaza ideea e sunt paguboase modelele noi; nu mi-as mai lua nimic la sh.
asta vreau sa zic, sa subliniez cu 2 linii si sa mai dau si cu marker galben fosforescent. Sunt facute sa tina fix cat garantia; dl 535 a punctat nemaipomenit de bine si nu are rost sa mai reiau aici nimic. Doar dau niste exemple. Intr-adevar s-a evoluat foarte mult dpdv tehnologic dar tinta proiectarilor au fost sa sustina marca prin vanzarile de consumabile in care se pare ca intra foarte multe piese care alta-data ajungeau la fier-vechi cu tot cu masina. La ultima intrare in service, cel autorizat, un 740d F01 revenise a doua sau a treia oara cu probleme la pompa de injectie. N-am prins discutia si nu am intrebat detalii. Daca s-ar cumpara noua sau cu max 2 ani, poate sa devina interesanta insa preturile sunt destul de sus. Marca e cica-premium si pretul pe masura. nu e un x5. Am vizat un motor mai prietenos cu impozitele asa ca am luat ultimul 2.5 de 2.5. Am intuit ca fiind la baza un motor mai vechi....poate nu am probleme cu el. De asemenea am pastrat trendul; tot un dric. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 11th August 2025 - 11:19 AM |