![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Suna dubios titlul dar altceva nu mi-a venit in cap.So aveam in gand ca peste vreo 2 ani sa iau un BMW mai nou pana atunci ma pun la punct si cu banii.Nu mica mi-as fost mirarea cand am inceput sa caut variante.O buna parte din motorizarile BMW de astazi au probleme-mai mari sau ai mici.Sa incepem:
N42/N43 scurgeri ulei probleme cu distributia si intinzatorul de la distributie oricum nu erau in targetul meu dar asa ca idee N54- celebrul 3 litri biturbo probleme cu pompa de combustibil si ceva probleme la turbine N52- spre susprinderea mea am inteles ca sunt probleme cu tachetii hidraulici asta la benzina La dizel situatia e destul de grava desi din nou nu se afla pe lista mea Avem celebrul model N47 care are destul de multe cazuri de distributie rupta mai nou se aud cazuri si de M57 cu distributia rupta-desi aici nu cred ca e ceva grav.Intrebarea ar fi:ce model BMW v-ati cumpara din cele noi avand un buget de max15.000 euo ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
n-am mai intrat de mult
dar ca sa sumarizez o experienta personala vis-a-vis de subiect pot spune ca cea mai mare greseala din ultimii 5-6 ani a fost sa NU inmatriculez e32 pe Bulgaria si eventual in legatura cu consumul s-ar fi putut monta o instalatie de GPL performanta care scadea putin costurile totale. In ultimii ani au crescut veniturile, am ajuns mandru posesor de cazan nou si a fost o alta greseala. Din lista ta as exclude orice inseamna motorizarea diesel daca se merge pe ideea "respectarea intretinerii -by the book". Filtrul de particule costa o galagie de bani; se poate elimina, desigur. Nu cred sa fie mari probleme cauzate de lipsa lui. Mai apoi, asa cum spune si dl 535, am ajuns sa fac servisarea la reprezentanta constrans de scule si priceperea furnizorilor de servicii. Pentru lucruri minore apelez in schimb la un atelier specializat. Din alt punct de vedere cred ca 4-5 ani de la data fabricatiei este exact varsta cand incep sa apara diverse probleme. Poate eu am fost mai ghinionist (cum am norocul sa fiu) dar uite ce am patit eu la o masina de 5-6 ani: 1. am schimbat coloana directie (intre cele 1% cazuri in care are fail permanent si nu mai citeste cheia) 2. am schimbat compresorul pt suspensia spate (il are si x3-ul din cate stiu si f. posibil si x1) 3. niste fire pt deschiderea haionului/lunetei s-au rupt prin plafon facand masa pe acolo. (hayon deschis in mers; etc) 4. din cauza problemei 3 am ajuns la pct. 4 -> bateria nu poate fi non-OEM si cred ca sti preturile. Ca o parere personala asupra acestui topic consider ca pot sa te sfatuiesc....zic eu...de bine...sa uiti marca BMW in ceea ce inseamna masini noi (dupa anii 2000). Daca vrei o masina noua, moderna, fabricata cat mai recent, cred ca Subaru e una din optiuni. Inteleg ca au cele mai putine module, calculatoare si sisteme. l.e. chiar ma uitam zilele trecute pe google dupa imagini cu e32 si am intrat pe autovit: surpriza nici acolo nu mai sunt! This post has been edited by CRM112: Jan 9 2013, 12:45 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 11th August 2025 - 11:20 AM |