![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
in sfirsit am identificat problema, adica manifestarea ei: daca frinez normal, totul e ok; daca frinez usor, pedala se duce incet in jos pina ajunge in podea. nu am scurgeri de lichid.
ce trebuie sa ma pregatesc sa cumpar ? majoritatea mecanicilor pe care i-am intrebat mi-au zis ca ei nu schimba garnituri in pompa centrala, ci doar pompa cu totul. acolo e buba ? altundeva ? multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
parerea mea:
incearca totusi si desfa pompa ta inainte sa cumperi pompa noua, poti sa ai surpriza placuta sa constati ca nu e nimic in neregula acolo si scapi doar cu garnituri noi (citiva zeci de RON) si da, simptomul e de la pompa de frana, (m-am trezit si eu ![]() ![]() acelasi simptom l-am avut cu un FIAT TIPO ( UN MARE KAKAT DE MASINA, sincer mi-e si rusine sa zic ca am avut asa masina) pe vremurile tineretii si am schimbat garniturile din pompa de frana si nu am mai avut probleme bafta multa! -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 01:04 PM |