![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
m-a mancat in c__ sa schimb capacul de la delcou. de aici au aparut problemele. merge in 3, detoneaza in toba. delcou nou pus, fise noi, bujii njk de 6-7k. le-am curatat facut distanta 0.9. nu stiu unde sa mai verific. ordinea aprinderii e 1342. daca pun fisele in ordinea 1234 porneste si merge la fel. de pornit porneste f. usor numai ca merge in 3, trepideaza motorul si in sarcina merge lesinata. ar mai fi de schimbat bobina, calculator, injectoare sau masina cu tot. ma mai gandesc la distributie-sa fi sarit de la punc? astept niste sugestii. era sa uit: m10 de 1.8 l-jetronic
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
am facut engine flood. imi baga benzina cu nemiluita. am porint-o luni in prima zi cu frig. a pornit si dupa am oprit-o s-o curat de zapada. a pornit si a doua oara dar a inceput sa mearga in 3, 2, 1 , 0 direct. n-a mai pornit. am curatat bujii, nimic. daca pornesc cu pedala la blana bubuie grav. cum pot sa micsorez debit de benzina? e atat de multa benzina in cilindri ca se intoarce pe admisie
![]() cu ocazia asta am omorat si bateria. are cineva crocodili sau un redresor?help! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 12:46 AM |